Gå til innhold

Lyst å sjekke opp en jeg kjenner til på tinder på 35 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nylig fylt 32, får ofte høre at jeg er veldig vakker og har bra kropp. Personligheten er jeg 100% trygg på for vet jeg er et bra, omsorgsfullt og oppegående menneske som har mye å tilby. Så er mest alderen jeg stresser litt med på tinder og denne fyren, alle som superliker meg under 30 går til venstre for tenker de er useriøse, 35 er en ganske ok alder for meg men er de attraktive ønsker de kanskje kun damer på 22? 

Anonymkode: 2dff8...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er problemet? Du tenker at 32 er for gammelt for ham på 35? 

Anonymkode: 666bf...0e1

• Liker 10
Skrevet

Du skriver jo selv at du er oppegående, så hvorfor dette spørsmål. Noen menn vil det ene, andre menn det andre, ingen fasit.

Anonymkode: 4a4da...cbf

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du skriver jo selv at du er oppegående, så hvorfor dette spørsmål. Noen menn vil det ene, andre menn det andre, ingen fasit.

Anonymkode: 4a4da...cbf

Jeg vet, men er kanskje litt diskriminerende mot menn da jeg tenker de bryr seg mer om alder enn intellekt og at en 22 åring uansett vil trumfe meg hvis det gir mening

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, hvis han er attraktiv og kan velge blant yngre 

Skrevet

Mange menn foretrekker en på sitt eget intellektuelle nivå og på samme sted i livet, når de skal ha er forhold.  Du kan ikke seriøst lure på om du er for gammel når du er 3 år yngre?? Den type 35-åringer som helst vil ha en 22 år gammel jente, er ikke de mennene du ønsker deg, tro meg!

Anonymkode: 57ee8...48b

• Liker 20
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mange menn foretrekker en på sitt eget intellektuelle nivå og på samme sted i livet, når de skal ha er forhold.  Du kan ikke seriøst lure på om du er for gammel når du er 3 år yngre?? Den type 35-åringer som helst vil ha en 22 år gammel jente, er ikke de mennene du ønsker deg, tro meg!

Anonymkode: 57ee8...48b

Takk, kjente bare jeg mistet litt selvtillit i det jeg skulle til å kontakte han. Tenkte er dette i det hele tatt vits når han kan få yngre. Men tenker jo du har rett og ville sagt det samme til en venninne 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Takk, kjente bare jeg mistet litt selvtillit i det jeg skulle til å kontakte han. Tenkte er dette i det hele tatt vits når han kan få yngre. Men tenker jo du har rett og ville sagt det samme til en venninne 😊

Dette må være trolling.

Var jeg deg ville jeg vært mer bekymret for din manglende intellektuelle kapasitet enn for  alderen din.   Hvem f på 32 år tror det beste man har å by på er utseendet, liksom?

Anonymkode: 8b0de...f5b

• Liker 16
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette må være trolling.

Var jeg deg ville jeg vært mer bekymret for din manglende intellektuelle kapasitet enn for  alderen din.   Hvem f på 32 år tror det beste man har å by på er utseendet, liksom?

Anonymkode: 8b0de...f5b

Hadde det vært snakk om venninner skjønner jeg skepsisen din, har og nære venninner fra alder 23-50. Men tenker menn bryr seg litt mindre om sånt og mer om utseende/alder. Handler mer om å være realist/skeptisk fremfor lite intellektuell. Må da være lov å reflektere og være usikker uten å bli stemplet som dum 😅

Skrevet

Jeg har mange kompiser rundt 35, og de går ikke etter 22-åringer nei. 

Hvor mange menn på din alder er sammen med 12 år yngre damer liksom? Det er unntak, vanlig aldersforskjell er vel 2-3 år. 

Anonymkode: f9511...ecb

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis han er attraktiv kan han få en yngre dame. Mye yngre

Skrevet

Jeg tenker at en 35 åring som vil ha en 22 åring er ingenting å samle på. Normale 35 åringer går ikke etter jenter som er så mye yngre enn dem. 

Jeg er 27 og er sammen med en på 35. Syns det er max aldersforskjell som går.

Anonymkode: 06d85...44d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker at en 35 åring som vil ha en 22 åring er ingenting å samle på. Normale 35 åringer går ikke etter jenter som er så mye yngre enn dem. 

Så du er maxgrensen?

Skrevet
kar90 skrev (Akkurat nå):

Så du er maxgrensen?

For min/vår del er jeg/vi det ja! 

Skrevet

Men kanskje han sikter ned på 27 da? Jeg tenker alt under 30, ikke bare 22. Tror det er ganske håpløst med mindre man kjenner mannen egentlig, er mange menn på min alder som er betatt men det er jo fordi de kjenner meg, en fremmed vil vel uansett velge en ung hvis han kan 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men kanskje han sikter ned på 27 da? Jeg tenker alt under 30, ikke bare 22. Tror det er ganske håpløst med mindre man kjenner mannen egentlig, er mange menn på min alder som er betatt men det er jo fordi de kjenner meg, en fremmed vil vel uansett velge en ung hvis han kan 😅

Hvorfor tenker du slik?

Du vet jo ikke før du har prøvd. Hva har du å tape?

• Liker 5
Skrevet
11 minutter siden, kar90 said:

Hvis han er attraktiv kan han få en yngre dame. Mye yngre

Men skal man bare gi opp da? Eller hva skal man gjøre 😂 blir sjekket opp av tenåringer til godt voksne menn, har absolutt utseende med meg. Men er kanskje for sent? Vil ikke ha en fremtidig pappa på 50 heller, så han er død når de er 30. 

Skrevet

Hvorfor tenker du slik?

Du vet jo ikke før du har prøvd. Hva har du å tape?

Er redd for å fremstå som kravstor og naiv hvis jeg gir oppmerksomhet til han 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er redd for å fremstå som kravstor og naiv hvis jeg gir oppmerksomhet til han 

Hvordan ellers skal du få oppmerksomheten hans tenker du?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men skal man bare gi opp da? Eller hva skal man gjøre 😂 blir sjekket opp av tenåringer til godt voksne menn, har absolutt utseende med meg. Men er kanskje for sent? Vil ikke ha en fremtidig pappa på 50 heller, så han er død når de er 30. 

Det er bare å prøve. Jeg svarte kun på påstander om at det liksom skulle være så unatrulig for en mann å ville ha en yngre dame. Det er det ikke. De er i nesten alle tilfeller å foretrekke, for samtlige menn, uansett alder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...