AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har så lyst å bli flink, men merker at jeg lærer ting saktere etter jeg ble eldre (er litt over 30.) Er mer stiv i kroppen. Skulle ønske jeg begynte tidligere, og kunne få ordentlig glede av det. Anonymkode: 7f3b0...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har gått på et par kurs i voksen alder, tar ikke koreografi like lett lenger (danset litt da jeg var tenåring), men det er fortsatt gøy. Hvis du tar et «fritt bruk» medlemskap så du kan danse flere ganger i uka bør du jo kunne bli god (om det ikke er klassisk ballett, det tror jeg nesten man bør starte tidlig med). Det er nok ikke like lett å bli god med 45-60 min i uka uansett alder. Anonymkode: 81f4b...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har gått på et par kurs i voksen alder, tar ikke koreografi like lett lenger (danset litt da jeg var tenåring), men det er fortsatt gøy. Hvis du tar et «fritt bruk» medlemskap så du kan danse flere ganger i uka bør du jo kunne bli god (om det ikke er klassisk ballett, det tror jeg nesten man bør starte tidlig med). Det er nok ikke like lett å bli god med 45-60 min i uka uansett alder. Anonymkode: 81f4b...146 Her jeg bor må man gå på kurs. Hva er fritt bruk medlemskap? Tror ikke det fins noe sånt her. Er bare ett dansesenter her jeg bor, og ikke like bra tilbud som i Oslo. Anonymkode: 7f3b0...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Har veldig lyst å ta opp dansingen igjen, men er samme utgangspunkt som deg ts. Stivere i kroppen, må gå på kurs de dagene det gjelder osv. Anonymkode: a19b0...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå