Gå til innhold

Må barna ha flere pcr-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er positiv, mannen og ungen negativ enn så lenge. 
Barn er i karantene. 
Da jeg ble positiv i helgen måtte alle ta pcr. Må barnet da ta ny pcr nå hvis pappaen er positiv? Eller kan barnet vente til symptomer/ eller datoen vi fikk beskjed om først?

Anonymkode: 72ccb...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må jo ikke ta pcr. Test med hurtigtest 

Anonymkode: d804c...0dc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Må jo ikke ta pcr. Test med hurtigtest 

Okei, for i helgen fikk vi beskjed at alle burde ha pcr når jeg hadde fått positiv hjemmetest. 
Det er liksom ikke SÅ kult for de minste.. 

Vi har fått dato for neste testing, og utenom det så tenkte jeg la det være til eventuelle symptomer oppstår. Vi er jo uansett hjemme nå enn så lenge. 

Skrevet

Okei, for i helgen fikk vi beskjed at alle burde ha pcr når jeg hadde fått positiv hjemmetest. 
Det er liksom ikke SÅ kult for de minste.. 

Vi har fått dato for neste testing, og utenom det så tenkte jeg la det være til eventuelle symptomer oppstår. Vi er jo uansett hjemme nå enn så lenge. 

Her tok vi bare hurtigtest, barnet var jo allerede i karantene med oss og bare hjemme. 

Skrevet

Vi fikk beskjed om å vente noen dager med pcr på resten av huset om de ikke hadde symptomer eller positiv hurtigtest, når den ene av oss fikk positiv hurtigtest.

tok med den ene som hadde vage symptomer, fikk negativt på pcs men testet positivt etter noen dager på hurtig hjemme, og måtte da ta bekreftende pcr test.

Anonymkode: 3e526...b80

• Liker 2
Skrevet

Vi fikk beskjed om å vente noen dager med pcr på resten av huset om de ikke hadde symptomer eller positiv hurtigtest, når den ene av oss fikk positiv hurtigtest.

tok med den ene som hadde vage symptomer, fikk negativt på pcs men testet positivt etter noen dager på hurtig hjemme, og måtte da ta bekreftende pcr test.

Anonymkode: 3e526...b80

Okei, da venter vi litt og ser an. Pappaen er fortsatt negativ, så da kan vi heller ta en hurtigtest ved symptomer eller hvis pappaen skulle teste positivt. 

Forstår såklart at man må inn å ha pcr for å bekrefte en positiv hurtigtest :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...