AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg begynte vektnedgangen min 1 januar, logget inn på LifeSum og fikk x antall kalorier å kunne spise daglig. Men etter å ha kuttet alt unødvendig (all småspisingen jeg hele tiden gjorde) så er jeg mett 2-300 kalorier før kalorimålet. Føler det blir for dumt å spise noe bare fordi jeg skal opp i så og så mange kalorier, men per nå ligger jeg såpass lavt at jeg vet at inntaket ikke er å anbefale. Hadde dere tvunget ned noe mer eller bare latt det gå som det er? Anonymkode: 896db...71d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Når det bare er snakk om et par hundre kcal, så vil jeg tro det går opp i opp, med dager hvor sulten din kan være større. Feks før menstruasjon osv. Ikke stress med det er vel mitt råd. Anonymkode: 16cfc...780 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Det kan være dette gjelder en kort periode. Ville bare spist det du føler for, å sett det an. Om det ikke blir noe vektnedgang fordi kroppen tror du sulter deg, da ville jeg begynt å økt litt. Anonymkode: fa5d3...fec 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Min erfaring er at noen dager og uker har jeg lav matlyst, og så blir den høyere en periode. Tenker det er fint å prøve å følge den naturlige rytmen. Jeg skal ned tre pyntekilo og teller i Lifesum. Noen dager er jeg 200 over, andre 200 under. Anonymkode: 1d6fd...abc 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2022 #5 Skrevet 19. januar 2022 Jeg hadde en uvane en periode hvor jeg brukte disse kaloriene på å spise snop Anbefales ikke. Men som andre sier så går det jo opp og ned hvor sulten man føler seg, og mennesker er laget for å kunne gå perioder med mindre mat/uten mat. Jeg ligger litt lavt på kalorier pga. noen medisiner som gjør at jeg lett legger på meg, og jeg merker at når jeg har gått en ukes tid så trenger jeg en dag med litt høyere inntak, og det har rett og slett hjulpet for å unngå sprekk. Anonymkode: f8a49...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå