AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Har nettopp fått svar på blodprøvene jeg tok i begynnelsen av forrige syklus. Jeg er 40 år, og har en AMH på 5. FSH var 11, og østradiol 0,32. Har lest at dersom østradiol er over 0,20 kan ikke FSH vurderes? Jeg tok tilsvarende prøver i sommer også, da med AMH 4, og FSH 7 (vet ikke østradiolnivået da, men fikk beskjed om at det var normalt). Hva betyr egentlig dette? Har jeg for mye østrogen, er det det østradiolnivået viser? Er det i så fall noe jeg kan gjøre? Anonymkode: 2cc50...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Kan forresten legge til at jeg venter på time hos Medicus. Men jeg har eggløsning om 3 dager, og lurer på om det i det hele tatt er noe vits i å prøve denne syklusen.. kan jeg bli gravid naturlig med disse verdiene? Ts. Anonymkode: 2cc50...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvis du har eggløsning kan du bli gravid. Forstyrrelser i hormonene / og/ eller for høyt østradiol gjør jo gjerne at eggløsning blir uregelmessig , sen eller borte, og da blir man jo hvertfall ikke gravid. Det kan og hende du har litt lavt progesteron siden østradiol er høyt og da kan egget ha trøbbel med å feste seg. Men verdt å prøve, ja. Anonymkode: 74236...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå