Gå til innhold

Hvordan bli kvitt triggerpunkter

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei ikke prøvd eller hørt om det tror jeg. Hvor kan jeg finne sånne?

Anonymkode: 5583a...981

Billige tennisballer funker som gull!

Anonymkode: 1a62d...61e

Skrevet

Massasje for å løse de opp og avspenning hver dag for å holde de borte.

Anonymkode: 2a2cc...287

• Liker 1
  • 3 måneder senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 21.18):

Jeg har det helt likt som deg. Jeg har bestilt massasjepistol i håp om at det kan fungere. Ellers har jeg selv troen på meditasjon/puste og avspenningsteknikker og trening. Så det blir mitt prosjekt :) 

Anonymkode: fbf8e...62e

Jeg kom litt sent inn i diskusjonen, men hvordan har det gått med massasjepistolen? Jeg har tenkt tanken på å investere i en selv, men litt usikker på om det vil gjøre vondt på triggerpunkter😅 Hvis du er fornøyd, hvor kjøpte du din? Har sett litt på denne https://www.flowlife.com/no/produkt/flowgun-go/

Endret av linnino
  • 1 år senere...
Skrevet

Kiropraktor hjalp meg. 

Anonymkode: add03...6f1

Skrevet

Jeg er mye plaget med dette, mye knuter mellom skulder og ryggrad, og veldig stiv nakke på den siden. Det hjelper for meg med kiropraktor og ordentlig massasje, men det er for dyrt å gjøre ofte - så de går jeg til innimellom. Jeg har kjøpt en sånn infrarød saunatelt etter å ha prøvd venninnen min sitt, og jeg synes det hjelper - 2-3 ganger i uka i kombinasjon med styrketrening og yoga.. Jeg blir aldri helt kvitt dem, men dette holder de i sjakk slik at det ikke blir for ille.. 

Anonymkode: cc759...30c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Slet med det samme selv

Jeg bruker massasjepistol som er anbefalt. Mange som passer til triggerpunktmassasje

Anonymkode: 93616...ff9

Jeg har vurdert å kjøpe meg slik, men jeg er litt usikker på om de kan brukes i nakken - vet du det? Mitt problem sitter i den øvre skrå skuldermuskulaturen, og videre opp i nakken.. 

Anonymkode: cc759...30c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...