Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #1 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg må desverre inn i singellivet... 12 år siden sist Gruer meg skikkelig! Preget av den andre tråden her inne, som begynnte så fint, men som ikke ble så oppløftene: Er det noen som kan muntre meg opp litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 20. oktober 2005 #2 Del Skrevet 20. oktober 2005 Jeg bekymrer meg ikke over utroskap. Jeg slipper å krangle om hvem som skal gjøre husarbeidet. Jeg slipper å krangle om penger. Jeg slipper å krangle om barneoppdragelse. Jeg har all makt over fjernkontrollen(e). Ingen vet akkurat hvordan jeg ser ut om morgenen. Ingen vekker meg med snorking. Om jeg føler for å flørte med noen, bare gjør jeg det. Jeg kan skravle i telefonen i timevis om jeg vil. Jeg bestemmer selv når og hvordan jeg skal gjøre husarbeid. Så hvorfor i alle dager savner jeg sånn å ha en mann? :klø: ← Her er noen gode ideer. Vi er egentlig ganske snille skjønner du. skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå