Henschi Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg skal gifte meg- og har booket prøvetime for å finne min drømme-kjole. Fikk beskjed om at dem også har brudekjoler på salg. Jeg har ikke behov for en kjempe dyr kjole, så tenkte at dette er jo en fin mulighet til å spare litt. Men hvorfor er disse kjolene på salg? Er dem brukt tidligere, er det kjoler med produksjonsfeil o.l ?
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Henschi skrev (1 minutt siden): Jeg skal gifte meg- og har booket prøvetime for å finne min drømme-kjole. Fikk beskjed om at dem også har brudekjoler på salg. Jeg har ikke behov for en kjempe dyr kjole, så tenkte at dette er jo en fin mulighet til å spare litt. Men hvorfor er disse kjolene på salg? Er dem brukt tidligere, er det kjoler med produksjonsfeil o.l ? De er på salg fordi det kolleksjoner som skal ut og de må ha plass til nye kjoler. Det blir på samme måte som salg av alle andre klær. Hadde gladelig kjøpt en brudekjole på salg. Har de vært leid ut/brukt skal du jo få beskjed om det. 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Nei. Det er vare de gamle kjolene som ingen lengre vil ha/eller de har gått ut sv produksjon. Noen av kjolene er sikkert nesten ikke prøvd mens andre er prøvd myyyyye og kan være litt «slitene» kanskje noe blind eller blonder er litt løse men dette kan lett fikses. Anonymkode: 44178...65a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå