AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Hva hadde dere gjort om svigerfar hadde truet med å klipe barnebarnet (2år) i øre, latt seg brenne seg på ovnen, falle ned fra sofa osv? Han mener at dette er den rette metoden å lære at ting er farlige på.. jeg er jo helt uenig i dette - som da gjør at de aldri har fått passet jentungen når jeg har trengt barnevakt. Nå spør de heletiden om å få passe henne noen timer + overnatting, men jeg tør ikke å la de ha henne der når han er hjemme. Anonymkode: 9e53c...116
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Jeg hadde gjort det samme som du har gjort - ikke latt han passe barnet. Om han viser stor interesse og er villig til å diskutere saken ville jeg prøvd å få han til å forstå. Om det er mulig vet jeg ikke. Anonymkode: 1565a...d87 1
C8H10N4O2 Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Ingen skal aktivt gå inn for at barn skal få vondt (klype en toåring i øret? 🤬) Jeg tenker at barn til en viss grad må erfare at noe gjør vondt, men de bør unngå å skade seg.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Han er idiot. Men en toåring bør jo mestre å oppholde seg i sofaen uten å falle ned i tide og utide. Noen ting kan man faktisk lære the hard way. Anonymkode: bfe4b...f4e 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva hadde dere gjort om svigerfar hadde truet med å klipe barnebarnet (2år) i øre, latt seg brenne seg på ovnen, falle ned fra sofa osv? Han mener at dette er den rette metoden å lære at ting er farlige på.. jeg er jo helt uenig i dette - som da gjør at de aldri har fått passet jentungen når jeg har trengt barnevakt. Nå spør de heletiden om å få passe henne noen timer + overnatting, men jeg tør ikke å la de ha henne der når han er hjemme. Anonymkode: 9e53c...116 Min eks svigermor tenker i samme baner med min adhd gutt. Hun skal lære han å oppføre seg ved at hun lar han være nær kokende vann og varme flater ol. En liten kjapp beskjed er nok og så går hun. Han vimser og brenner seg. Anonymkode: 1c1c7...cbe
Christina82 Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg