Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke noe nå.. ikke hjalp det å spørre legen heller.

Jeg var hos lege idag, og fikk undersøkt modning. Hun gikk inn for å sjekke åpning. Hun sa «nå er jeg inne på hodet til babyen» og mente på at jeg hadde 1 cm, kunne strekkes til 2. Spurte så om jeg var moden, men hun mente at jeg ikke var moden… Jeg skjønner ikke hvordan hun kan ha kommet inn på hodet til babyen uten at jeg skal være noe moden? Har hatt så mye murringer og modningstegn i det siste, at jeg ble helt paff..

Jeg stresser ikke, og har babyen i armene mine innen to uker. Men jeg blir likevel nysgjerrig. Noen som kan dette? :) 

Anonymkode: c3cb2...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ta på babyens hode når jeg tar meg nedi der. Babyens hode er riktig nok BAK bekkenbunnen, men jeg kjenner det tydelig! Men det st vedkommende sa du var 1 cm bør jo være at du er åpen og moden.? Hvis hun ikke mente at du har ca 1cm igjen med livmorhals og dermed ikke moden??

Anonymkode: 0bafc...814

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ta på babyens hode når jeg tar meg nedi der. Babyens hode er riktig nok BAK bekkenbunnen, men jeg kjenner det tydelig! Men det st vedkommende sa du var 1 cm bør jo være at du er åpen og moden.? Hvis hun ikke mente at du har ca 1cm igjen med livmorhals og dermed ikke moden??

Anonymkode: 0bafc...814

Det hun mente var at det var 1 cm åpning, og at hun kom gjennom til babyens hode. Det er der jeg ikke fatter at jeg kan være totalt umoden, for hun sa at hun kom gjennom livmorhalsen til babyens hode. 

Anonymkode: c3cb2...d73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...