Gå til innhold

TVT-operasjon mot urinlekkasje - noen erfaringer fra selve operasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gjennomført TVT-operasjon

Var det vondt og ømt etterpå? Mange begrensninger i hverdagen? Ser det står at det er vanlig med 1-2 uker sykemelding, men hun sa i telefonen at jeg kunne jobbe neste dag gitt at jeg kunne ta det med ro og tilpasse litt selv (har hjemmekontor, har ikke lyst til å IKKE jobbe).

Hva med løfte barn og sånn?

Ja, egentlig, alt mulig. Erfaringer?

Anonymkode: de17d...337

Skrevet

Det var ganske ømt rett etter operasjonen. Gikk ikke normalt for å si det sånn. Ble fort veldig mye bedre. Jeg har kontorjobb, ble sykemeldt ut uka - altså 2-3 dager. Hadde klart å jobbe, hvis det var viktig for meg. Unngikk å løfte treåringen den første tiden. Tok opp igjen trening etter ca 4 uker, men tok det veldig forsiktig i begynnelsen. 

Anonymkode: dc421...a23

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk beskjed fra en fysioterapeut at jeg ikke kunne regne med å trene på en måneds tid, men kunne jeg gått turer (blir så stiv i musklene at det gjør vondt i hofte og rygg uten bevegelse)

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk beskjed fra en fysioterapeut at jeg ikke kunne regne med å trene på en måneds tid, men kunne jeg gått turer (blir så stiv i musklene at det gjør vondt i hofte og rygg uten bevegelse)

TS

Ja, jeg pushet grensene litt for trening fordi jeg følte meg fin og trening er veldig viktig for meg. Det var også et slags arrangement som jeg virkelig ønsket å delta i, så da ble det sånn. Har heldigvis gått bra, er snart ett år siden operasjonen. Har ikke hatt noen problemer i etterkant og er strålende fornøyd med å være 100% tett! Lykke til. 

Anonymkode: dc421...a23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...