AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 En ting jeg lurer på: Min kone og jeg ble separert i fjor vår etter 7 års ekteskap. Jeg tok denne beslutningen og det var mye pga problemer jeg hadde som var bakgrunnen. I løpet av sommeren og høsten hadde vi sporadisk kontakt (logistikk ting, ikke noe fysisk). Men så i November fikk jeg et stort AHA - jeg så at hun var den rette for meg (fikk hjelp til å takle mine problemer). I hele denne perioden har jeg ikke datet noen, men kun chattet. Hun ville ha meg tilbake (som jo er fantastisk!), og under en middag i slutten av november sa hun at hun hadde datet i løpet av sommeren og høsten. Hun har vært ganske aktiv på tinder, og har hatt mange dates. Hun sa hun hadde møtt og hatt sex med 4 menn i denne perioden. Hodet mitt sier "dere var separerte, dette er ikke din sak". Allikevel føler jeg det er vanskelig. Og grunnen til at jeg ikke gikk videre med å date etc, var fordi jeg ikke var klar for det. Hun derimot, sa livet hennes raknet og hun trengte fysisk nærhet selv om det bare var one-night stands. Hun sier nå at ingen av disse betød noen ting og at jeg er mannen for henne. Jeg lurer på hvordan kan jeg være den rette og den "eneste" om hun har sex med andre såpass raskt? Og hvorfor er dette så vanskelig for meg mon tro? Er det bare egoet mitt som er såret? hva tenker dere? Anonymkode: bbc82...21c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Vel, dersom du gikk fra henne så ble hun nok både knust og hadde behov for bekreftelse på at hun er «god nok». Det er uansett ufint og svært usjarmerende å klandre noen for å ha forsøkt å gå videre etter at du selv har dumpet de. Så enten skjerper du deg og kommer over dette, eller så gjør du det slutt på ordentlig. Du DUMPA henne. Hva trodde du hun skulle gjøre; Sitte og tvinne tommeltotter og drømme om at du skulle ombestemme deg? 🙄🤦♀️ Anonymkode: 5512f...a2d 14
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Egoet ditt er såra, ja. Anonymkode: 4b73b...44f 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Tenker hun hadde godt av litt kuk. At du ikke forsynte deg av mus får være ditt eget problem. Klarer du ikke å gi slipp på de følelsene så bør du avslutte det nå Anonymkode: e9711...b8a 4
Tiuren Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Tror sjangsene for å få hjelp med dette på KG er litt mindre en for en snøball i Helvete.... Det blir nok mest kjeft å få, !din egoistiske eiesyke mannejævel!"... Du har to tanker som er i konflikt med hverandre. Du liker henne for den hun er og den hun var når dere var sammen, men du liker ikke det hun var/gjorde når dere ikke var sammen. Tror du må forsone deg med at hun har nye erfaringer og er en litt annen person en du trodde men samtidig holde fast på den du liker. Det beste er nok å snakke med den som hjalp deg med de andre problemene 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Det finnes ikke én "den rette." Du kan godt være riktig for henne, utrolig nok, selv om hun var sammen med andre etter at du dumpet henne. Det er vesentlig mer tvilsomt om du er riktig av den grunn, egentlig. Anonymkode: ee2a8...cf9
Agaton Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 1 minutt siden, Tiuren said: Tror sjangsene for å få hjelp med dette på KG er litt mindre en for en snøball i Helvete.... Det blir nok mest kjeft å få, !din egoistiske eiesyke mannejævel!"... Du har to tanker som er i konflikt med hverandre. Du liker henne for den hun er og den hun var når dere var sammen, men du liker ikke det hun var/gjorde når dere ikke var sammen. Tror du må forsone deg med at hun har nye erfaringer og er en litt annen person en du trodde men samtidig holde fast på den du liker. Det beste er nok å snakke med den som hjalp deg med de andre problemene Haha, ja det slo meg. Men det er faktisk til hjelp å få litt hard-core tilbakemeldinger. Virkeligheten er jo mer sammensatt en det man kan få ned her, så jeg forstår det blir litt polarisert. Men takk for innspill. Jepp, er på saken ift hjelpen. Skal nok gå altså 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Når kona sier at ons'ene ikke betød noe, så er nok det på et vis sant, som at hun ikke var forelska i noen nye. MEN de hun lå med, betød trolig veldig mye for hennes selvtillit på at hun er ei attraktiv dame som har mulighet til å erstatte deg dersom du tusser deg igjen. Kona di er litt kald og ikke særlig sentimental, og det skal du være glad for. Du hadde trolig tålt mye dårligere enn henne å bli dumpa. Du får være glad for at hun nå er villig til å gi deg en ordentlig sjanse vs ligger deprimert som en våt klut i et hjørne og fortsatt er lei seg for at hun hadde det jævlig i perioden du avviste henne. Istedet får du henne tilbake livsglad og med seksuell energi. Du får ikke det ene uten det andre. Anonymkode: 4b73b...44f 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Hvis du velger å fortsette sammen med henne ,så må du tåle de nye opplysningene. Du kan ikke ende opp i terapi igjen, og at nå er det hennes feil at du ikke klarer samlivet,siden hun var "utro" mot deg da du ditcha henne. Anonymkode: e33cf...8e3
Agaton Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Når kona sier at ons'ene ikke betød noe, så er nok det på et vis sant, som at hun ikke var forelska i noen nye. MEN de hun lå med, betød trolig veldig mye for hennes selvtillit på at hun er ei attraktiv dame som har mulighet til å erstatte deg dersom du tusser deg igjen. Kona di er litt kald og ikke særlig sentimental, og det skal du være glad for. Du hadde trolig tålt mye dårligere enn henne å bli dumpa. Du får være glad for at hun nå er villig til å gi deg en ordentlig sjanse vs ligger deprimert som en våt klut i et hjørne og fortsatt er lei seg for at hun hadde det jævlig i perioden du avviste henne. Istedet får du henne tilbake livsglad og med seksuell energi. Du får ikke det ene uten det andre. Anonymkode: 4b73b...44f takk. litt hardt, men mye sant her altså 🙂 Og vår sex nå er faktisk veldig bra! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå