Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen har krav på å få vite hva den andre har gjort tidligere. Men dersom man ikke har noe imot å dele, hva er det som likevel er lurt å ti stille med? Kanskje er begge glad i fortroligheten som ligger i å bli fortalt om bakgrunn, men så blir det komplisert likevel når man faktisk får høre ulike ting? Bør jeg holde enkelt ting for meg selv, selv om jeg gjerne deler og ikke har noe hemmelighetsbehov?

Anonymkode: 331b9...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke spør om noe du ikke tåler svaret på, er en god regel. Men hvis du først spør, så får du svar. 

Samtidig er det lurt å tone ned de heftigste detaljene, penisstørrelser og de villeste historiene om verdens beste sex, for eksempel. Det kan bli feil likevel, selv om det i utgangspunktet var greit. 

Anonymkode: 99499...b44

Skrevet

Jeg har alltid gått inn i forhold med full åpenhet, selv om jeg har hatt en promiskuøs fortid. Jeg elsker sex og jeg elsker åpenhet rundt sex, så jeg har følt at dette er en del av meg. Jeg er fullstendig lojal og har aldri vært utro eller løyet til partnere. Nåværende samboer har imidlertid stilt meg altfor mange spørsmål, og det meste er spørsmål han ikke egentlig ønsket svaret på. Jeg har alltid vært ærlig og til og med minnet ham på at vi bør begge to unngå å stille spørsmål med mindre vi tåler svarene. Jeg pakker ting inn så godt jeg kan uten å vri historier eller lyve, men han har stilt mange spørsmål - særlig når vi drikker, når han vet at jeg har lettere for å svare fritt. I edru tilstand husker jeg ofte at det er lurest å ikke svare. 

Han gir meg ofte små kommentarer som er ekstremt smålige, og av og til blir han skikkelig ekkel. Nå i helgen spesielt, så jeg vurderer brudd pga dette. Han virker usikker, eller at egoet hans fikk en knekk. Han ble full og brukte det mot meg enhver mulighet han fikk, og startet en krangel fordi han var uenig i en tidslinje om noe som skjedde ti år(!!!) før jeg traff han. Helt sinnsykt. 

Ved neste datingrunde har jeg dermed lært at jeg skal ærlig si at jeg har dårlige erfaringer med å dele detaljer rundt fortid om ekser og sex, så det ønsker jeg ikke å gjøre. 

Anonymkode: 6bf83...750

• Liker 3
Skrevet

Vi satt oss ned tidlig i forholdet og ble enige om hva vi ønsker å vite, og ikke. Og når de reglene først ble lagt så har vi heller aldri beveget oss inn på de områdene. Selv om jeg var nysgjerrig i begynnelsen er jeg nå, mange år etterpå, veldig glad for at jeg ikke vet så mye. 

Så det er mitt beste tips, bli enige om dette gjennom en god samtale. Ikke begynn å still tilfeldige spørsmål på feil tidspunkt. 

Anonymkode: 475b6...0f6

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...