Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 7,å jeg kødder ikke når jeg føler at alt lukter løk,både svetten min føler jeg lukter løk. Er det noen andre som har det på samme måte? Kjenner jeg blir helt gal å kvalm av denne luktesansen min

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men løk lukter jo godt?

Anonymkode: 1719e...e21

Skrevet

Alt med jordbærlukt lukter lakris nå i 3 trimester for meg... barnetannkrem med jordbær, jordbæryogurt, jordbærsåpe... blir helt dårlig av den jordbærlakrisen. :(

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det å være gravid. Luktesansen blir sinnsykt skjerpet og skarp, og ting lukter helt annerledes enn før.

Husker da jeg var gravid og tok toget inn til byen hver morgen for å dra på jobb. En gang i blant kunne jeg havne på sete midt i mot eller ved siden av noen som hadde brødskiver med SALAMI med seg i sekken sin.... fyttekatta for en stank! Salamien har jeg aldri likt, noensinne, og jeg kunne lukte på lang avstand at folk hadde salami på matpakken/lunsjen sin de hadde med seg på toget. Ble helt kvalm og nesten kvalt av stanken, føltes det som. Måtte rett og slett gå og bytte plass, sette meg et annet sted på toget.

Det var nesten en velsignelse å få tilbake normalt "dårlig" luktesans etter svangerskapet!

Skrevet
Anonym21345 skrev (2 timer siden):

Jeg er gravid i uke 7,å jeg kødder ikke når jeg føler at alt lukter løk,både svetten min føler jeg lukter løk. Er det noen andre som har det på samme måte? Kjenner jeg blir helt gal å kvalm av denne luktesansen min

Haha, jeg hadde det på samme måte! Pluss ALT smakte Tom og Jerry kjeks, utenom VANN, det smakte jordbær😂 Helt utrolig hva en gravid kropp kan gjøre med en.

Løk lukten gir seg etter en stund...en lang stund 🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...