Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Har "friår" fra skole etc i år og ikke klart å finne meg en skikkelig jobb, så tenkte jeg skulle leve livet litt.. Og i går så jeg og ei venninne på TVNorge at de nå søker etter nye deltagere på Big Brother. Hun mente det måtte være perfekt for meg Hva er dine motforestillinger mot å delta på noe sånt? Og har du noen gode tips om hva jeg bør skrive i søknaden? Er ikke noe flink til å skrive jobbsøknader... Tviler på at jeg blir vurdert engang.. Men akkurat nå så fremstår det iallefall som utrolig morsomt å bli med på.
anneliane Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Det er jo en ypperlig sjanse til å få kjendis-status og jobb i mess-tv eller andre sånne interaktive programmer...... Selv kunne jeg ALDRI tenkt meg å bli med på noe sånt...(men følger med på BB.... )
Gjest Violetta Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 Aldri i livet om jeg hadde vurdert det. Ikke fordi jeg på noen måte er redd for å vise hvem jeg er, men fordi jeg ikke stoler på at man blir fremstilt som den man er, men som den produsentene vil man skal være. Dessuten hadde det antagelig klikket for meg. Hadde blitt fullstendig paranoid av alle kameraene.
Gjest Milah Skrevet 19. oktober 2005 #4 Skrevet 19. oktober 2005 Dessuten hadde det antagelig klikket for meg. Hadde blitt fullstendig paranoid av alle kameraene. ← Det er jo godt TV..
Gjest Bellatrix Skrevet 19. oktober 2005 #5 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg vil gjerne ha litt privatliv. Derfor ingen BB for meg.
waco Skrevet 19. oktober 2005 #6 Skrevet 19. oktober 2005 Jasså, du vil på tv og bli kjendis? kanskje bli lest i se & hør? Kanhende du vil ha anerkjennelsen og oppmerksomheten? Være litt i vg og være litt i dagblad? og kanskje åpne kjøpesenterbutikker etterpå? Eller gratis drinker på by'n, - eller sjalusi fra andre? Kanskje kjendis i hele skandinavia, eller bli en ny aylar, eller en ny trendmaker...? Det å bli husket av andre man ikke kjenner må vel være enkeltes aller største drøm.
Nella Skrevet 19. oktober 2005 #7 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg ville aldri vært med. Fordi jeg ikke liker konseptet rett og slett. Skulle jeg vært med på reality måtte det vært et sted med større fysiske og psykiske utfordringer. 71 grader nord feks. BB er jo fyll, drite seg ut og bli fremstilt som en annen enn den man er. Derfor ville jeg aldri det. For å bli med må du jo dra frem dine ekstreme sider der du vekker interesse og kan bli vurdert. En A4 søknad går rett i søpla vil jeg tro. Sånn at de skjønner at om de setter deg sammen med sånne og sånne slags mennesker er det dukket for intriger feks eller andre ting. Vær kreativ.
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2005 #8 Skrevet 19. oktober 2005 Det begynner jo å bli rimelig harry å være med på Big Brother da... De har jo rasket med seg den dritten som er i dette landet og plassert inni det huset... Jeg kunne ikke vært med fordi det er : Blodharry Dritkjedelig Besteforeldrene mine trenger virkelig ikke se meg i slike situasjoner som kan oppstå der Jeg ønsker ikke å bli sett på som en dust på gaten
Sita Skrevet 20. oktober 2005 #10 Skrevet 20. oktober 2005 Kunne aldri ha tenkt meg å vært med der, men synes det er ok å se på
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 20. oktober 2005 #11 Skrevet 20. oktober 2005 Nei, kunne nok ikke være med der nei.. Men det var ikke bare det tråstarter spurt om da.. Dette er vel ikke akkurat noen jobbsøknad, men en søknad hvor du skal fortelle om deg selv.. hvordan du er, hvordan du tenker osv. Har tenkt å melde på en kamerat jeg! hehe.. han hadde nok vært litt annerledes enn de andre der, så kan jo hende det er håp.. nevnte det for han i fylla, og det virka ikke helt håpløst om han fikk tilbud om å komme inn.. men spørs vel egentlig.. En million hadde jo ikke vært å forakte..
Gjest WaterWaves Skrevet 20. oktober 2005 #12 Skrevet 20. oktober 2005 Huff.... nei hadde fått angst av kameraene... du må ikke utsette deg selv for noe sånt
Gjest Emera Skrevet 20. oktober 2005 #13 Skrevet 20. oktober 2005 Det begynner jo å bli rimelig harry å være med på Big Brother da... De har jo rasket med seg den dritten som er i dette landet og plassert inni det huset... Jeg kunne ikke vært med fordi det er : Blodharry Dritkjedelig Besteforeldrene mine trenger virkelig ikke se meg i slike situasjoner som kan oppstå der Jeg ønsker ikke å bli sett på som en dust på gaten ← Utrolig bra formulert! Helt enig!
Gjest GreenSky Skrevet 21. oktober 2005 #14 Skrevet 21. oktober 2005 Vil heller bli balsamert levende enn å melde meg på der.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #15 Skrevet 21. oktober 2005 Frivillig fengsling og offentlig uthenging.. Galskap!
Cuba Skrevet 21. oktober 2005 #16 Skrevet 21. oktober 2005 Slapp av litt av folkens.. det er ingen som tvinger dere på å være med der! det er vel hver og en sitt valg! er ikke rart folk blir hengt ut der sånn innstilling alle har..
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #17 Skrevet 21. oktober 2005 er ikke rart folk blir hengt ut der sånn innstilling alle har.. ← Ja...? Skal vi SLUTTE å mene at BB er teit da, siden da kan de som er med der føle seg støtt?
tommeline Skrevet 21. oktober 2005 #18 Skrevet 21. oktober 2005 Hvis du lurer er det jo bare å sende inn en søknad. Bedre det enn å angre på at du ikke gjorde det... Hvis du blir plukket ut som aktuell får du sikkert mer informasjon, og du trenger jo ikke takke ja om du får tilbud om å være med. To hovedgrunner til at jeg ikke kunne tenke meg å være med på noe sånt: -Å leve så tett innpå mennesker 24 timer i døgnet uten anledning til å stikke av står for meg som et mareritt! -Det legges opp til intriger, og man har ingen kontroll med hvordan man fremstilles i tv-produksjonen.
Cuba Skrevet 21. oktober 2005 #19 Skrevet 21. oktober 2005 Ja...? Skal vi SLUTTE å mene at BB er teit da, siden da kan de som er med der føle seg støtt? ← Ja, selvfølgelig.. Men jeg skjønner ikke hvorfor folk skal gi seg helt over for dette.. at de heller vil bli balsamert levende osv. i stede for.. skjønte at dette bare var en spøk, men det er måte ting blir kommentert her inne på.. kan noen ganger blir litt barnslig og useriøst syns jeg.. når noen kommer inn her og spurt om råd osv.
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2005 #20 Skrevet 21. oktober 2005 Grunnen til at jeg "gir meg helt over" er at det er det som best kan uttrykke mine føleser for ideen om å melde seg på noe slik! Jeg unner virkelig ingen å bli utsatt for noe slik og jeg mener det virkelig godt med det jeg sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå