AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg er 24 år, sunn og frisk, løper mye. Samme med samboer, bare at han blir 30. Vi verken røyker eller snuser, drikker alkohol kanskje 5-10 ganger i året (stort sett på sommeren). Sluttet på p-pillene nå i januar slik at kroppen skal få komme seg i syklus. Tenker å aktiv begynne å prøve rundt mars/april. Tar folat og andre vitaminer. La oss si at kroppen kommer raskt i syklus og at vi har sex på de rette dagene, når vil dere tippe at jeg blir gravid? Veldig rart å spør dere om dette men syntes det er spennende å lese samt gøy å se tilbake på når jeg er gravid. Anonymkode: d4c34...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg er 24 år, sunn og frisk, løper mye. Samme med samboer, bare at han blir 30. Vi verken røyker eller snuser, drikker alkohol kanskje 5-10 ganger i året (stort sett på sommeren). Sluttet på p-pillene nå i januar slik at kroppen skal få komme seg i syklus. Tenker å aktiv begynne å prøve rundt mars/april. Tar folat og andre vitaminer. La oss si at kroppen kommer raskt i syklus og at vi har sex på de rette dagene, når vil dere tippe at jeg blir gravid? Veldig rart å spør dere om dette men syntes det er spennende å lese samt gøy å se tilbake på når jeg er gravid. Anonymkode: d4c34...0db Umulig å vite. Men jeg ble gravid tre måneder etter pilleslutt, da jeg var 39. Anonymkode: 3a812...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Alt fra 1 forsøk til aldri. Anonymkode: 3f061...e87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg er også 24 år og lever samme livsstil som deg. Sluttet på pillen for 19 mnd siden, fikk aldri igjen syklus. Er henvist til IVF nå. Anonymkode: 1c639...369 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Får håpe du er heldigere enn meg. Vi var 24 når vi begynte å prøve. Friske, ikke røykere, svært måteholdne med alkohol. Ingen av oss hadde hatt noen kjønnssykdommer. Vi trodde vi skulle bli gravide omtrent på første forsøk. Men det skjedde aldri. Så sånt er ikke mulig å forutse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vameam96 Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Krysser fingrene for at det skjer fort for dere. Vi er omtrent på samme stadie som dere, jeg er 25 og samboer er snart 30. Vi skal begynne på prøve periode 2 nå. Friske og raske begge to, samboer snuser da. Ellers satser vi på å bli gravide innen et år, helst før. Endret 17. januar 2022 av Vameam96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Del Skrevet 17. januar 2022 Hvem vet... Men her er en oversikt over hva som er mest vanlig: Bare en av fire lykkes i å bli gravide den første måneden de prøver. 60 prosent lykkes i løpet av tre måneder. 80-85 prosent blir gravide innen ett år, mens 90-95 prosent lykkes i å bli gravide i løpet av to år. Resten - fem til ti prosent, regnes for å ha et fruktbarhets- eller fertilitetsproblem. Anonymkode: 421c9...314 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 Tror dessverre det er Helt umulig å si noe om det. Noen får normal syklus etter pillestopp , raskt, mens andre har gjerne krøll med hormonene, og da gjerne trøbbel med å få eggløsning. De fleste blir gravid ila et år. At det skal klaffe allerede i mars/ april, da tror jeg kanskje dere har flax, de fleste må nok prøve lenger🙂 Anonymkode: c8a65...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 1 pp - bom 2 pp gravid men SA uke 5-6 3 pp bom/sykluskrøll 4 pp - full klaff Siden du spør hva jeg tror. For med klaffer det i pp 3 i høst, 34 år da. Anonymkode: faf87...c60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå