shab Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Kan en guttevalp hete Cleo? Eller er det et jentenavn? Blir litt usikker. Husker den fisken som het Cleo i Disney, men tror det var en jente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg kjenner det som et jentenavn opprinnelig, men gjør det noe, egentlig? Eventuelt har man jo Leo og Leon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 shab skrev (36 minutter siden): Kan en guttevalp hete Cleo? Eller er det et jentenavn? Blir litt usikker. Husker den fisken som het Cleo i Disney, men tror det var en jente? Cleo er et jente navn Anonymkode: b5a4e...055 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Jentenavn Anonymkode: 8af18...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Guppy88 skrev (2 timer siden): Jeg kjenner det som et jentenavn opprinnelig, men gjør det noe, egentlig? Eventuelt har man jo Leo og Leon. føler barn heter det... Men kunne godt kalt hunden min Leo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 Cleo går vel greit, så lenge du skaffer en søster etterhvert. Cleopatra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har døpt datteren min for Chleo. Anonymkode: e1d2a...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 Har en hannkatt som heter Cleo. Syns navnet fungerer fint på begge kjønn. Mener å huske at jeg googlet navnet en gang. Fikk opp en liste over kjente personer som het Cleo. Den bestod av flest kvinner, men også noen menn. Anonymkode: e85c0...b13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 17. januar 2022 #9 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) Høres ut som et jentenavn i Norge, men samma det. Hvis du syns det er fint, bruk det. Det er søtt. Theo o.l. er også søtt. Folk tror hunden min er gutt når jeg bruker en blått bånd… 😂 navn hunden din hva du vil 💖 Endret 17. januar 2022 av BrittEkeberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2022 #10 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg kjenner en hund som heter Cleo. Det er en gutt Anonymkode: dd59d...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå