Visdomstannaverker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har tatt pcr test I dag, men veldig misfornøyd med hvordan de tok testen... de tok så vidt i halsen, området ved drøvelen bare på nedsiden, og så sist i nesa veldig lenge. Jeg er redd halsbakteriene har forsvunnet fra pinnen i nesen når den ble surret rundt der så lenge. Jeg tester negativ på hurtigtest I nesen men positiv I halsen, så jeg er bekymret over å komme på jobb og gå med korona uten å vite det. Jobber med pasienter. Kan jeg kreve ny test tror dere hvis den viser å være negativ?
Pterinochilus Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Visdomstannaverker skrev (15 minutter siden): Jeg har tatt pcr test I dag, men veldig misfornøyd med hvordan de tok testen... de tok så vidt i halsen, området ved drøvelen bare på nedsiden, og så sist i nesa veldig lenge. Jeg er redd halsbakteriene har forsvunnet fra pinnen i nesen når den ble surret rundt der så lenge. Jeg tester negativ på hurtigtest I nesen men positiv I halsen, så jeg er bekymret over å komme på jobb og gå med korona uten å vite det. Jobber med pasienter. Kan jeg kreve ny test tror dere hvis den viser å være negativ? Brukte de samme pinne? De har brukt to forskjellige de gangene jeg har tatt PCR-test.
hornisten Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Hjemmetest eller pcr spiller ingen rolle. Du skal sitte i isolasjon fra og med første positive test. Du må nok ha ny PCR om noen dager uansett. Vet om mange som har testet seg daglig fordi de fikk positiv fra hals med hjemmetest, men negativ på PCR i 3-4-5 dager etterpå...
Rhodiola Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod.
Salibali Skrevet 18. januar 2022 #6 Skrevet 18. januar 2022 Flere jeg kjenner har tatt positive og negative tester om en annen, både pcr og hurtigtester.
Anbefalte innlegg