Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det bare meg som ikke helt forstår denne filmen ??? :icon_question:

Nå har jeg sett den tre ganger, og jeg skjønner mindre og mindre jeg...:overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he jeg vet... jeg trodde jeg skjønte mye etter første gangen, og for å få teoriene mine 'bevist' så jeg den en gang til for å følge ekstra godt med.

Men da fikk jeg bare nye tanker, som ikke passet med noenting...

Gøy med slike filmer, i allefall når den umiskjennelige Lynch-atmosfæren gjør at det hele blir bra og interessant, og ikke kjempeirriterende! :)

Skrevet

Skjønte den ikke så mye selv da jeg såg den. Men kanskje det er det som er meningen? Men det er jo en typisk David Lynch film da, litt spesiell og får deg til å tenke. :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

the lost highway da, den var jo bare enda mer forvirrende... jeg satt igjen med følelsen "what the hell just happened??" :overrasket:

Gjest lillelou
Skrevet

David Lynch har selv sagt at det ikke er ofte at det ligger en "dypere mening " bak filmene hans.Han har en tendens til å gjøre ting "bare fordi det funker". :)

Skrevet

Mye av grunnen til at denne filme er litt forvirrende tror jeg er fordi den opprinnelig er planlagt som en serie, så det er mange saker som det vises til som vi ikke har forutsetning for å vite, men det er ting som kanskje er planlagt inn litt senere i serien. Siden det ikke ble noen serie av dette så ble det heller en forvirrende film..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...