Gå til innhold

Tråd for oss som venter på svar på nasjonal deleksamen i anatomi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykt spent på svar i fem uker må. Lengste sensuren ever. Hvordan gikk det med dere folkens? Var dere fornøyd med eksamen eller var den vanskelig? 

Anonymkode: 324f5...5bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle akkurat til å opprette en tråd om det samme! Jeg venter så fælt, lengste ventetiden jeg har vært borti😅 Jeg er veldig fornøyd med min besvarelse, noen småpirk her og der jeg tapte poeng for. Tror jeg jeg får en B, men ikke godt å si. Hvordan gikk det med deg TS??

Anonymkode: afdd6...1f4

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle akkurat til å opprette en tråd om det samme! Jeg venter så fælt, lengste ventetiden jeg har vært borti😅 Jeg er veldig fornøyd med min besvarelse, noen småpirk her og der jeg tapte poeng for. Tror jeg jeg får en B, men ikke godt å si. Hvordan gikk det med deg TS??

Så bra! Vet flere klagede på at eksamen tok ikke med sentrale spørsmål og var mer på detaljnivå, men jeg synes den var mye lettere enn forventet😳 Vipper mellom A og B tror jeg. Misforsto noen oppgaver, spesielt oppgave 19. Tror ikke jeg klatre å svare helt på oppgaven om temperaturregulering😅 Satser på det beste🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Så bra! Vet flere klagede på at eksamen tok ikke med sentrale spørsmål og var mer på detaljnivå, men jeg synes den var mye lettere enn forventet😳 Vipper mellom A og B tror jeg. Misforsto noen oppgaver, spesielt oppgave 19. Tror ikke jeg klatre å svare helt på oppgaven om temperaturregulering😅 Satser på det beste🥰

Hva handlet oppgave 19 om? Tror også jeg vipper mellom A og B. Syns også sen var lettere enn forventet. Det var de helt enkle tinga jeg mista noen poeng på her og der hehe. Tror jeg svarte greit på den med temperaturreguleringen, men får ikke full score på den. Har brukt mye tid på å forstå hvordan organsystemene fungerer, bla nyrene og RAAS. Jeg skal oppdatere her når jeg får resultatet. Det verste er at jeg blir nok skuffet over en B😅

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva handlet oppgave 19 om? Tror også jeg vipper mellom A og B. Syns også sen var lettere enn forventet. Det var de helt enkle tinga jeg mista noen poeng på her og der hehe. Tror jeg svarte greit på den med temperaturreguleringen, men får ikke full score på den. Har brukt mye tid på å forstå hvordan organsystemene fungerer, bla nyrene og RAAS. Jeg skal oppdatere her når jeg får resultatet. Det verste er at jeg blir nok skuffet over en B😅

Det var tabell og måtte finne riktig svar til forskjellige nervesystemer. Haha, blir selv skuffa over B, spesielt når man vipper og er sååå nær🤏🏻

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det var tabell og måtte finne riktig svar til forskjellige nervesystemer. Haha, blir selv skuffa over B, spesielt når man vipper og er sååå nær🤏🏻

Den ja! Hadde alle riktige på den, hadde kun en feil på alle flervalgsoppgavene. I morgen er det kun en dag igjen. Har du hatt eksamen i grunnleggende sykepleie enda? Jeg har hatt det, og den gikk også bra føler jeg.

Skrevet

Noen som har fått svar??

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Noen som har fått svar??

Nei… Nokut sender sensuren til skolene kl 12. Så skal skolen legge inn alle karakterene i sitt system før det publiseres… Tar nok noen timer😅

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei… Nokut sender sensuren til skolene kl 12. Så skal skolen legge inn alle karakterene i sitt system før det publiseres… Tar nok noen timer😅

Rene torturen det her🥵

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Rene torturen det her🥵

Vet, grusomt! Sjekker hele tiden nå, selv om jeg antar det vil ta noen timer:(

• Liker 1
Skrevet

Fått svar? Jeg har;) Ble en B. 

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fått svar? Jeg har;) Ble en B. 

Gratulerer🥰 en B her også.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer🥰 en B her også.

Takk, gratulerer til deg også:) Har du sett resultatene for din skole? Ved min skole var det kun 5 stk som fikk A, av 220 elever.

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk, gratulerer til deg også:) Har du sett resultatene for din skole? Ved min skole var det kun 5 stk som fikk A, av 220 elever.

Her vart det 14 som fikk A av 310. 113 fikk stryk😳 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...