AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg er ikke særlig aktiv på snapchat, og husker ikke helt hvordan det funker å legge til kontakter der. Søkte på navnet til en fyr jeg liker, men ikke kjenner så godt. Hvis jeg legger han til, kommer det opp en mld om meg hos han da? En forespørsel? Hvordan vet jeg om den godtas? Og hvordan vet jeg om han i det heletatt bruker snapchat for tiden? Det er endel år siden første gang jeg var på snap. Sletta appen, og fikk senere høre at noen hadde kontakta meg flere ganger uten å få svar. Litt kjipt å ikke vite om en person ikke er interessert i kontakt eller om vedkommende ikke engang er på snapchat..? Anonymkode: eff4b...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #2 Del Skrevet 18. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 15.16): Søkte på navnet til en fyr jeg liker, men ikke kjenner så godt. Hvis jeg legger han til, kommer det opp en mld om meg hos han da? Ja, han får et varsel i selve appen om at du har lagt ham til. Han får sikkert varsel på telefonen også, men det kommer an på om han har tillat varslinge.r AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 15.16): En forespørsel? Hvordan vet jeg om den godtas? Og hvordan vet jeg om han i det heletatt bruker snapchat for tiden? Du vil få varsel i selve appen om at han har lagt deg til tilbake. Ellers får du varsel på telefonen dersom du har tillat varslinger for appen. Du kan ikke akkurat vite om han bruker snapchat nå for tiden... Da må du nesten spørre han. Anonymkode: d149f...81d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå