AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Hei, Jeg skal til å skrive en bacheloroppgave som omhandler tegn-til-tale, og hvordan det kan bidra til språkutvikling og inkludering tvers i barnehagen. Jeg sliter med å finne en fengende arbeidstittel på bacheloroppgaven og søker hjelp hos dere. Kanskje noen her inne har erfaring med arbeidstittel, samt er kreativ nok til å finne en fengende tittel for oppgaven. Anonymkode: eaf43...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Må tittelen være klar nå, eller holder det med å definere problemstillingen? Grunnen til at jeg spør er at det kan dukke opp hendelser eller sitater undervegs som vil passe godt som tittel. Ting som er både kreativt og som passer til oppgaven. Hvis du MÅ ha tittelen ferdig nå: hva med "Vis meg det du sier - en bacheloroppgave om språkutvikling og inkludering ved bruk av tegn til tale i barnehagen" Anonymkode: faf17...1d7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Ta tittel til slutt. Du kan sette en foreløpig tittel, men sjansene for at denne vil endres etterhvert er veldig stor. AB over kom med et godt forslag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Må tittelen være klar nå, eller holder det med å definere problemstillingen? Grunnen til at jeg spør er at det kan dukke opp hendelser eller sitater undervegs som vil passe godt som tittel. Ting som er både kreativt og som passer til oppgaven. Hvis du MÅ ha tittelen ferdig nå: hva med "Vis meg det du sier - en bacheloroppgave om språkutvikling og inkludering ved bruk av tegn til tale i barnehagen" Anonymkode: faf17...1d7 Hei, tusen takk! dette var en veldig god tittel. Nei den trenger ikke være klar nå men vi må sende inn prosjektplan med en foreløbig tittel. Tusen tusen takk ❤️ Anonymkode: eaf43...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #5 Del Skrevet 23. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 15.31): Hei, tusen takk! dette var en veldig god tittel. Nei den trenger ikke være klar nå men vi må sende inn prosjektplan med en foreløbig tittel. Tusen tusen takk ❤️ Anonymkode: eaf43...66f Hei! Skal skrive bachelor selv nå! Kan jeg spørre hva du har tatt med i «ditt utvalg»? Anonymkode: 9a5f0...ba0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå