AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Og jeg er "bare" 30 uker på vei! Det er jo bare bra at han er livlig og sterk der inne, men jeg regner med det bare blir verre jo mer det nærmer seg? Blir nesten litt uvel av og til av hvor mye magen buler ut når han sparker. Hvordan var det for dere når dere nærmet dere termin mer og mer? Anonymkode: df164...8dc 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Min var ekstremt aktiv og voldsom døgnet rundt og holdt meg våken om natta med sparking og dansing helt fra den ble sterk og stor nok til at det var lett å kjenne bevegelsene, fram til ca. uke 34. Da begynte det å bli for dårlig med plass og bevegelser har gradvis blitt roligere og mindre slitsomme siden da. Er nå i uke 39 og må (etter streng beskjed fra jordmor) ta saft-testen daglig fordi baby er blitt så rolig i forhold til tidligere. Det er ikke noe galt og den er så rolig pga. plassmangel og oppladning til fødsel, men det gjør det vanskelig for meg å merke om noe er galt når det er så voldsomt stor forskjell på bevegelsene fra tidligere. 😛 Anonymkode: 08f74...742 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Nå er jeg 34+2 og i uke 30-32 var da jeg kjente mest sånne intense tydelige spark og bevegelser, var helt vilt. Men så roet det seg faktisk litt. Altså det er fremdeles mye bevegelser men fordi fosteret har mindre plass og i tillegg har lagt seg med hodet ned i bekkenet så er ikke bevegelsene like store lenger. Så det kan endre seg heller enn å bli verre Anonymkode: ad9e5...d6e
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 For min del ble det mindre mot slutten fordi det var så trangt. Så trenger ikke å bli verre Anonymkode: 8d581...315
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Begge mine var helt texas i magen helt fra jeg begynte å kjenne dem. De ble sterke rundt uke 30, og derfra og ut hadde jeg det som må ha vært innvendige blåmerker på de faste sparkeplassene. Var så vondt at jeg fikk tårer i øyene hver gang de sparket på noen gitte punkter 🙈 Førstemann festet seg heller aldri, så han turna til siste sekund og elsket å gnikke rumpa oppunder ribbena mine. Au! 😬 Anonymkode: cd0ef...e64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå