Gå til innhold

Corona i hus og ungdom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff ikke lett.

Jeg har fått corona (smittet på jobb) og dette går nå utover ungdomen som må avlyse møter og kjøre timer. Det er tøft nok om dagen som mamma til en ungdom som tar avstand fra meg og nå får jeg corona, som jeg da "ødelegger" livet mere til ungdommen. I følge ungdommen

jeg trodde jeg hadde fått en forkjølelse, testet meg 2 ganger med hurtigtest som var negativ, men siden formen ikke ble bedre valgte jeg å få tatt en PCR test og den fikk jeg nå svar på som var positiv.  De har jo levd som vanlig her til jeg fikk svar i dag.

Måtte bare få det ut, er så lei.  En ting er at jeg er syk, det går nok fint. Syntes det er mere ille for ungdomen som må utsette planene

Anonymkode: ab618...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fnys* Ikke synd på ungdommen din, det er synd på deg ❤️ Disse hormonelle småmonstrene har mistet all empati under hjernens ombygging. Mine tre hadde sikkert vært like sure på meg som det din er. Men dette er noe man ikke kan noe for!

Se ungdommen i øynene, stå opp for deg selv, sett deg i respekt. Tror faktisk ikke det er sunt for hen om du viser dårlig samvittighet hvis hen kun viser deg irritasjon…

Anonymkode: 90955...cdd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg 100%, for er selv livredd for at ungdommen i mitt hus må bli isolert pga meg, far eller søster. Du får trøste deg med at de raskt kommer ut av karantene. De kan teste seg ut på dag 7, etter du fikk symptomer som sikkert kom for noen dager siden:-) God bedring!

Og til deg over her. Ungdommen har gått gjennom nok nå, og unner dem friheten de endelig har fått igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man blir syk er ikke noe man kan noe for! Jeg sitter i karantene nå selv, typen har corona. Både han og jeg har vært superforsiktige, han har tilegg hjemmekontor 😅 Er absolutt ikke sur på han forde, men nå er ikke jeg en hormonell tenåring som føler ekstra store følelser som svinger hit og dit. Det var bare et spørsmål om tid uansett med de smittetallene vi har nå.

Bestill deg noe god mat, finn deg en god film, og ta vare på deg selv, den samvittigheten bør du prøve å legge på hylla så godt du kan 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...