Gå til innhold

HJELP! Hvor på Østlandet er det fine forhold for langrenn og slalåm nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal leie en hytte i slutten av januar men ser at det er lite snø og dårlige forhold mange steder nå. 
Vi bor ca 1 time øst for Oslo og ønsker ikke å kjøre mer enn max 4 timer, helst ikke mer enn 3 timer.
Har fått info fra hytteeiere på Norefjell om at det ikke er egnede forhold der nå.  
Noen som kan gi en tilstandsrapport fra feks Sjusjøen, Hafjell, Øyer, Budor, evt områder i Telemark eller andre steder?

Er ute etter et sted med gode mengder snø og ypperlig skiføre.  Ikke sånn så vidt noen kunstsnøløyper hvor terrenget rundt er stusslig og snøfritt. Hvis dere skjønner hva jeg mener 😄

Anonymkode: 47fe3...79b

Skrevet

På skisporet.no kan du ihvertfall sjekke hvor det er kjørt løyper, og hvor lenge det er siden de ble kjørt. 

• Liker 1
Skrevet

Dytt

Skrevet

Lurer på det samme

Anonymkode: 887a6...7b4

Skrevet

Sjekk snøkartet på www.senorge.no

Ut fra det kan det se ut som Tyin/Filefjell er det beste området pr. nå.

Skrevet

Budor er det vel fint, Trysil er det fint i bakkene ihvertfall har jeg sett av de bilder som har blitt lagt på nett. 

Skrevet

Nordåsen i nannestad

Anonymkode: 20c57...194

Skrevet

Hva med Sjusjøen? Noen som har vært der nylig?

Skrevet

Det er nok ganske dårlig de stedene som ble berørt av Gyda. Her i Oppland hvor det til vanlig er veldig kaldt og en del snø er det meste borte. Jeg vil tro det er best i Østerdalen et sted. Trysil hadde jeg satset på. For langrenn hadde jeg gått for Budor? 

Anonymkode: 89d2d...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...