AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Hei! Har skrevet et innlegg tidligere her med bekymring rundt total mangel på symptomer. Nå et jeg i uke 8 og det går tilsynelatende bra. Det overraskende er stadig at jeg ikke finnes kvalm, gleder meg til kaffe hver morgen, brystene er bekymringsverdig anti-ømme, ikke oppblåst, ikke lukter jeg særlig bedre enn før osv osv. Jeg merker mao ikke at jeg er gravid på annet enn at jeg har begynt å bli litt mere sulten enn før. Har to jenter fra før og kjente graviditeten fra rundt ikm. Kvalm, uggen, grøsset av kaffe, tålte lite lukter, oppblåst, ømme og raskt voksende bryst. Kanskje er det gutt denne gang, eller kanskje et det bare helt vanlig at det kan være så forskjell hos en og samme kvinne. Hva er dine erfaringer? Anonymkode: 0c119...383
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Min erfaring er at alle svangerskap er ulike, uavhengig av kjønn. Venter nr 4 nå, har begge kjønn, og alle 4 svangerskap er ulike. Anonymkode: cf148...f24 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Har to barn, av ulikt kjønn. Begge svangerskapene var veldig like. Ingen kvalme, eller klassiske symptomer i noen av dem. Anonymkode: f022c...788 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Jeg hadde alle de symptomene du lister opp da jeg var gravid med gutt. Tror ikke det har så mye med kjønn å gjøre. Anonymkode: 235c7...5d2
vea Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har to barn av samme kjønn, to vidt forskjellige svangerskap. Første hadde jeg null symptomer annet enn at jeg ble større og ikke klarte å spise leverpostei. Andre var jeg kvalm, spiste knapt nok de første månedene, bekkenløsning, kvise, kløe og absolutt hele pakka nærmest 😅
asterix Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Jeg hadde derimot veldig like svangerskap uavhengig av kjønn. Hadde så godt som ingen symptomer, bortsett fra bekkenløsning. Har 3 jenter og 6 gutter.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Jeg er gravid med gutt og slet mye med ekstrem utmattelse og trøtthet i første trimester, i tillegg til superømme pupper. Ei venninne av meg fødte nettopp en gutt og var sykmeldt store deler av første trimester fordi hun spydde hele tiden. En annen venninne av meg hadde ingen symptomer i første trimester i det hele tatt, hun var også gravid med gutt. Tror altså ikke at det er noe i det Både jeg og ene venninna mi hadde derimot en kraftig følelse av at det var gutter vi gikk og bærte på, lenge før vi fikk vite kjønnet på ordinær ultralyd. Jeg var så sikker på gutt at jeg hadde blitt utrolig overrasket om det viste seg å være jente, til tross for at det var første svangerskap for begge to og vi ikke hadde noe referansegrunnlag. Merkelig, synes jeg Anonymkode: 5840d...ca9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 asterix skrev (2 timer siden): Jeg hadde derimot veldig like svangerskap uavhengig av kjønn. Hadde så godt som ingen symptomer, bortsett fra bekkenløsning. Har 3 jenter og 6 gutter. Skjønner at du orket 9 stykk når du hadde så gode svangerskap. Hyperemesis her, var ikke til å holde ut. Anonymkode: cfb78...03f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Nå har jeg bare jenter så kan ikke sammenligne ut fra ulike kjønn, men svangerskapene med jentene (3) var så og si likedan ned til uke 😅 eneste forskjell var vell at for hvert barn ble bekkenløsningen værre, samt mer kynnere og murringer og div for hvert ss. Kvalme/halsbrann og slike «tegn» har vært likedan. Anonymkode: 8333a...815
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har barn av begge kjønn og alle svangerskapene var like. Anonymkode: 0eeb3...4f6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 Har to jenter. Var sikker på at nr to var gutt da alt av symptomer var helt motsatt av nr 1, men oul sa jente og det ble det. Anonymkode: 4c4cf...f7b
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Venter nå gutt nr. to, og jeg var helt sikker på at det var jente vi skulle få. I svangerskap nr.en kastet jeg opp mye, hadde struttende mage og god apetitt når kvalmen gav seg. Denne gangen har jeg kastet opp kun en gang, vært så trøtt at jeg kunne sovnet stående (startet allerede før postitiv test) fram til uke 12, og fra andre trimester og til nå (termin rett rundt hjørnet) har apetitten vært lav og energien har uteblitt. I tillegg er magen formet litt annerledes (bredere og rundere om det gir mening). Men, er en gutt denne gangen også ☺️ Anonymkode: 60281...871
Kakaoen Skrevet 17. januar 2022 #13 Skrevet 17. januar 2022 To gutter og to VIDT forskjellige svangerskap Nå med nr 3 gidder jeg ikke kjenne etter en magefølelse en gang. For dette er også ulikt det forrige og ulikt det første Får vel gutt nå også 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå