AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Vet ikke hva som skjedde her nå, men jeg googlet og søkte etter «learn to draw». Fikk opp noen greie forslag, valgte bilder og der var det noe som var interessant og trykket meg inn på den for å se nærmere uten å tenke mer over det. Nettsiden som muligens var russisk (.ru) viste bare hvordan man tegner forskjellige dyr. MEN så dukker det rare ting opp på kalenderen på iPad. Under Detaljer url ser jeg at det er linket til den nettsiden jeg var inne på. Se bilde. Hva kan ha skjedd? Hva gjør jeg? Anonymkode: 28e9e...115
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Gå inn på App Store og last ned Malwarebytes. Anonymkode: f5864...25c 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gå inn på App Store og last ned Malwarebytes. Anonymkode: f5864...25c Ok. Skal gå inn å se. Anonymkode: 28e9e...115
xaca Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Installerte du noe app på ipaden? Slett den. 1
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Du har sikkert trykket på noe mens du var inne på nettleseren, men idiotien legger seg kun på kalenderen og irriterer der.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Huff, har fått den på mobilen som vi har i butikken på jobb innimellom. Har en som bruker den til å se filmer på nett fordi han ikke vil betale for Netflix 🙄 Lett å bli kvitt heldigvis. Du må inn på innstillinger, gå inn på kalender, gå inn på kontoer, også skal du få opp noe innpå der som gjør at du kan fjerne abonnementet på den varslinga. Anonymkode: bbf78...863 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 xaca skrev (11 minutter siden): Installerte du noe app på ipaden? Slett den. Nei. Har ikke installert noe. Anonymkode: 28e9e...115
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff, har fått den på mobilen som vi har i butikken på jobb innimellom. Har en som bruker den til å se filmer på nett fordi han ikke vil betale for Netflix 🙄 Lett å bli kvitt heldigvis. Du må inn på innstillinger, gå inn på kalender, gå inn på kontoer, også skal du få opp noe innpå der som gjør at du kan fjerne abonnementet på den varslinga. Anonymkode: bbf78...863 Jeg har slettet abonnement i kalender. Anonymkode: 28e9e...115 1
xaca Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 (endret) Fant denne videoen på youtube https://youtu.be/VwNtXhy5jZg den viser at du må gå på settings—> general—-> calendar —> accounts. Og der du kan slette virus spammene. håper dette hjalp deg🤓 Endret 17. januar 2022 av xaca 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 xaca skrev (5 minutter siden): Fant denne videoen på youtube https://youtu.be/VwNtXhy5jZg den viser at du må gå på settings—> general—-> calendar —> accounts. Og der du kan slette virus spammene. håper dette hjalp deg🤓 Takk! Det er nok allerede slettet. Det var et valg inne på kalenderen om å slette, så jeg trykket på den tidligere i dag. Så det ligger ikke noe der nå. 👍😊 Anonymkode: 28e9e...115 2
Klossmajor Skrevet 17. januar 2022 #11 Skrevet 17. januar 2022 Det er temmelig sikkert ikke et virus. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 Klossmajor skrev (1 time siden): Det er temmelig sikkert ikke et virus. Det er bra. Jeg begynte virkelig å lure. Har ikke opplevd noe slikt før. Anonymkode: 28e9e...115
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2022 #13 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 15.40): Ok. Skal gå inn å se. Anonymkode: 28e9e...115 mye bedre å "restarte" hele nettbrett, tilbake til fabrikk-innstillinger. men du burde selvfølgelig sjekke at du ikke har fotografier (eller andre dokumenter) på nettbrettet, som du ønsker å beholde da. Tilbakestiller du hele nettbrettet, så forsvinner vel alt sammen. Anonymkode: 7a9e3...22c
Klossmajor Skrevet 27. januar 2022 #14 Skrevet 27. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): mye bedre å "restarte" hele nettbrett, tilbake til fabrikk-innstillinger. men du burde selvfølgelig sjekke at du ikke har fotografier (eller andre dokumenter) på nettbrettet, som du ønsker å beholde da. Tilbakestiller du hele nettbrettet, så forsvinner vel alt sammen. Anonymkode: 7a9e3...22c Bilder og dokumenter kan lastes opp til iCloud, så det trenger ikke forsvinne ved gjenoppretting til fabrikkinnstillingene. Hvis man sikkerhetskopierer jevnlig til en Mac som igjen sikkerhetskopieres med Time Machine, kan man hente ut en sikkerhetskopi fra før problemet oppstod. Det er det uansett ingen grunn til å gjøre da det bare er snakk om å slette et abonnement på en kalender med masse tulleinnhold som sikkert ble installert ved en feiltakelse. Slik jeg forstår trådstarter ble problemet løst da et bestemt kalenderabonnement ble avsluttet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå