Balian d'Ibelin Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Da tror jeg faktisk at jeg dør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Wow! Det var skummelt. Hadde vel spurt om personen ville joine leirbålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Hjelpes! Hadde løpt for harde livet. Dette minner meg på: Jeg møtte noe skummelt da jeg gikk tur med hunden min her om dagen. Det var mørkt, så jeg brukte hodelykt. Plutselig ser jeg to lysende øyne, også to til… og enda et par… Det var altså 3 elger som sto lengre inn i skogen! De sto helt stille, heldigvis, så jeg gikk bare rolig vekk derfra. Det kunne likne litt på dette bildet (bortsett fra at ingen elger fløy i lufta 😅) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 😬 Hadde nok gått kjapt i motsatt retning, hvis jeg i det hele tatt hadde vågd å snu meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. februar 2022 #6 Del Skrevet 6. februar 2022 Hadde tenkt det var en fiffig dekorasjon til helligetrekongers fest. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 6. februar 2022 #7 Del Skrevet 6. februar 2022 Trykker på quicksave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. februar 2022 #8 Del Skrevet 6. februar 2022 Nicathv skrev (16 minutter siden): Trykker på quicksave Gjett om jeg har misbrukt den funksjonen i fallout serien 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicathv Skrevet 6. februar 2022 #9 Del Skrevet 6. februar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Gjett om jeg har misbrukt den funksjonen i fallout serien 😝 Hehe ja, det var faktisk Fallout jeg tenkte på også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. februar 2022 #10 Del Skrevet 6. februar 2022 våkner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. februar 2022 #11 Del Skrevet 6. februar 2022 Ikke så veldig mye mere tror jeg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå