AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Finnes det "sex-håndklær"? Altså noe som er greit å ha under seg for å ikke grise til sengetøyet for mye? Siden jeg ble samboer for et par år siden har vi jo fått et jevnlig seksualliv. Vi ligger med hverandre før vi sovner, og igjen om morgenen før vi står opp. Altså har vi stort sett sex i sengen. Det blir jo behov for litt mye sengetøyvask, derfor har vi et håndkle liggende i nattbordet som vi kan legge under. Men det blir jo litt hardt og ubehagelig. Finnes det egne spesialgreier for sånt? Eller har andre noen gode tips? Anonymkode: 129a1...c99
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Tisselaken ja. Har 3-4 sånne, så er det bare å finne frem når sex er på menyen. 💦💦 Anonymkode: 866fa...f6e
Gjest laPistola Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Tisselaken under lakenet er jo lurt for ikke og ødelegge madrassen . Hvordan det er og ha over lakenet for og beskytte det vet jeg ikke, det blir vel like ubehagelig og da må jo det vaskes uansett.
Hunmedham Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Jeg er imponert over aktivitetsnivået - og litt misunnelig. Hvor gamle er dere? Ellers tror jeg ikke det finnes noen bedre råd enn de dere har fått. Å avslutte med BJ er vel ikke noen løsning som fast ordning 🙂 Kanskje det er så enkelt som å holde håndklærne myke med å bruke god mykgjøring, ha flere håndklær og vaske ofte, og skifte dem ut innimellom.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Hunmedham skrev (7 minutter siden): Jeg er imponert over aktivitetsnivået - og litt misunnelig. Hvor gamle er dere? Ellers tror jeg ikke det finnes noen bedre råd enn de dere har fått. Å avslutte med BJ er vel ikke noen løsning som fast ordning 🙂 Kanskje det er så enkelt som å holde håndklærne myke med å bruke god mykgjøring, ha flere håndklær og vaske ofte, og skifte dem ut innimellom. Jeg er 22. Han er noen år eldre. Takk for tips - både du og andre. Men nei, kan ikke gå ned på ham hver gang, liker intimiteten ved samleie. Anonymkode: 129a1...c99
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Det finnes noen ganske tynne hvite flanell-aktige håndklær/kluter som vi i sin tid kjøpte masse av på BabyShop...veldig myke. De har vi alltid brukt til tørking etter sex. Bedre enn veldig mye annet. Går massevis av dem i en skuff. Anonymkode: ab547...93f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Har kjøpt noen tisselaken på Jysk, veldig greit, mtp squirt osv. Anonymkode: 10616...20f
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Jeg onanerer hver dag og spruter mye, men bruker tisselaken, pluss håndkle, sover ikke i min egen squirt😅 Anonymkode: 0a17a...015 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Tisselaken høres litt ekkelt ut, men er kanskje kjekt. Jeg liker å bare bli liggende og sovne etter sex, og ikke stå opp og gå på badet og sånn. Da blir det jo noen flekker i løpet av natten. Skal se om jeg finner. Anonymkode: 129a1...c99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå