AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har halvlangt hår med pannelugg. Men jeg har en "virvel" omtrent på midten som får halve luggen til å vri seg. Jeg har prøvd diverse stylingprodukter opp i gjennom årene, men opplever at enten får de luggen til å bli fet eller stiv eller så tåler de ikke at håret blir litt fuktig. Noen tips? Anonymkode: e95a7...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Jeg har lugg og er avhengig av og bruke føner eller rettetang. Ett produkt gjør desverre ikke samme nytten. Anonymkode: 49c51...382 1
Mezzosoprena Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har halvlangt hår med pannelugg. Men jeg har en "virvel" omtrent på midten som får halve luggen til å vri seg. Jeg har prøvd diverse stylingprodukter opp i gjennom årene, men opplever at enten får de luggen til å bli fet eller stiv eller så tåler de ikke at håret blir litt fuktig. Noen tips? Anonymkode: e95a7...0b0 Med slike kverver (som vi kaller det her jeg bor) fungerer det dessverre ikke med noen produkter. Det eneste som hjelper er rettetang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå