Gjest Adobyen Skrevet 17. januar 2022 #61 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg har alltid et par ekstra munnbind i sekken eller jakken om jeg kommer ut for noe uforutsett, og i bilen har jeg en pakke liggende der hvor jeg har handleposene. Tar det på automatisk før jeg går inn på butikker. Jeg var på butikken i kveld, og det var kunder både med og uten munnbind. Ikke noe problem, for det var veldig god plass der. Smitten er høy, og vil fortsatt stige, og greit å være forsiktig når jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 17. januar 2022 #62 Del Skrevet 17. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Herxulez Skrevet 18. januar 2022 #63 Del Skrevet 18. januar 2022 Ja. Jeg vil beskytte meg selv og andre jeg går rundt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalini Skrevet 18. januar 2022 #64 Del Skrevet 18. januar 2022 Tydelig at de eneste tillatte svarene er de som svarer ja på at de bruker munnbind. Andre svar blir sensurert/slettet, men slik er samfunnet blitt. Ytringsfrihet er blitt bare fint ord i dagens samfunn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg