Justlooking Skrevet 17. januar 2022 #41 Del Skrevet 17. januar 2022 havrekaffe skrev (6 minutter siden): Jeg bruker det og synes det er tankeløst og egoistisk som få av folk som ikke gidder å bruke. De kan få det på seg om ikke annet for å ikke vekke frykten og stress hos andre som må være i nærheten av egoistene. Blir folk virkelig fulle av frykt og stress av å se et menneske uten munnbind? Høres ikke bra ut …. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 17. januar 2022 #42 Del Skrevet 17. januar 2022 1 minutt siden, Justlooking said: Blir folk virkelig fulle av frykt og stress av å se et menneske uten munnbind? Høres ikke bra ut …. Når det berører arbeidsplasser så skaper det bekymring ja. Forunderer meg at folk ikke klarer å tenke lenger enn sin egen nese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 17. januar 2022 #43 Del Skrevet 17. januar 2022 Gjør ikke det, holder heller avstand. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spludre Skrevet 17. januar 2022 #44 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg synes det er digg med munnbind nå som det er kaldt. Varmer så godt på nesa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 17. januar 2022 #45 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg gjør det pga høyt smittetrykk her. Jeg har enda ikke funnet noen jeg synes er greie å ha på, så jeg klarer ikke å være så lenge på butikken om gangen. Får helt kvelningsfornemmelser. Er sjeleglad for at jeg slipper å bruke munnbind i yrket mitt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 17. januar 2022 #46 Del Skrevet 17. januar 2022 Ryddet for brudd på rommets retningslinjer og siteringer av slettede innlegg. - Rhodiola, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 17. januar 2022 #47 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker munnbind når jeg er på kjøpesenteret og handler, legen, tar buss o.l. På kjøpesenteret så er det ikke alle som bruker munnbind (kundene altså), selv om de egentlig bør pga trengsel og høyt smittetrykk hvor vi bor. For meg er det null problem å bruke munnbind og jeg kommer til å gjøre det så lenge det trengs. Det koster veldig lite av meg å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 17. januar 2022 #48 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker det en gang i blant på butikken. Men kjenner jeg ikke orker alltid. Føler jeg ikke får til å puste. I tillegg er alle munnbind så store at de går opp i øynene. Er heller flink til å holde avstand og å bruke sprit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 17. januar 2022 #49 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker munnbind, hovedsakelig for å vise hensyn til folk slik at de slipper å se helle ansiktet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 17. januar 2022 #50 Del Skrevet 17. januar 2022 bruker munnbind om det er påkrevd. ikke fordi jeg tror det har noen innvirkning på virus, men fordi alle andre blir hysteriske om man går uten. på butikken her er det sjelden så mye folk når jeg handler at det er noen vits i å gå med det på. jeg tar det på meg når jeg skal til kassa. eller om det er mye folk der inne. har det også på meg på bussen, men det er for å slippe å puste inn den dårlige ånden til alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jhaawk Skrevet 17. januar 2022 #51 Del Skrevet 17. januar 2022 Balian d'Ibelin skrev (23 minutter siden): Jeg bruker munnbind, hovedsakelig for å vise hensyn til folk slik at de slipper å se helle ansiktet mitt. Hæ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 17. januar 2022 #52 Del Skrevet 17. januar 2022 Nei, det gjør jeg ikke. Hater det. Og de som vil dømme meg får bare dømme. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 17. januar 2022 #53 Del Skrevet 17. januar 2022 sommermor skrev (3 timer siden): Jeg bruker munnbind på butikken og bussen. Og ved timer hos lege . Jeg ser frem til det blir slutt på munnbind. Det er dyrt og jeg reagerer på de. Koster 50 kroner for en pakke med 50 munnbind. Nå er det jo billig å kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 17. januar 2022 #54 Del Skrevet 17. januar 2022 BrittEkeberg skrev (12 timer siden): Ser alltid en del personer uten munnbind. Her jeg bor er det lite smitte, men det oppfordres til å bruke munnbind på butikker osv. selvfølgelig ❤️ Vil ikke at andre skal bli smittet. Og jeg ønsker ikke å smitte noen andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2022 #55 Del Skrevet 17. januar 2022 Justlooking skrev (4 timer siden): Det er vel bare påbudt om man ikke kan holde meteren? Det klarer man jo ikke om det er sånn middels fullt i butikk, på buss, venterom osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 17. januar 2022 #56 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja, bruker det. Men noen ganger glemmer jeg å ta det med, men da tar jeg faktisk deler av min hijab foran. Ikke samme effekt, men jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol12345 Skrevet 17. januar 2022 #57 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja jeg bruker det. Veldig enkelt og effektivt tiltak for å ikke spre virus videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. januar 2022 #58 Del Skrevet 17. januar 2022 Peonjenta skrev (14 minutter siden): Det klarer man jo ikke om det er sånn middels fullt i butikk, på buss, venterom osv. jeg tar aldri buss eller tog. Handler i matbutikken med flere meters avstand, det går helt fint om kvelden feks. Bruker det kun der jeg må for å komme inn og det er i perioder på legesenter, sykehus og tannlege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellinl Skrevet 17. januar 2022 #59 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja bruker munnbind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 17. januar 2022 #60 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker munnbind når det er mye folk og enmeteren utgår, men jeg prøver å handle tidlig på morgenen eller sent på kvelden og da dropper jeg det siden det bare er 3-4 stk på en stor butikk. Synes munnbind er ubehagelig å puste med og dropper det når jeg klarer å holde god avstand. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg