Gjest laPistola Skrevet 17. januar 2022 #21 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker munnbind på kollektiv og jobb. Synes det er skikkelig pes, men ikke noe jeg gidder og protestere mot. Veldig usikker på hvor mye det hjelper. Holder avstand så godt jeg kan, men på banen er det de som « protesterer» og ikke bare går uten munnbind, men setter seg nesten på fanget for og spise 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hero1 Skrevet 17. januar 2022 #22 Del Skrevet 17. januar 2022 Kun på jobb. Ikke andre steder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PallePalle Skrevet 17. januar 2022 #23 Del Skrevet 17. januar 2022 BrittEkeberg skrev (1 time siden): Migrene er dritt! Hadde det mye før, ingen medisin fungerte. Kan du få migrene av innestengt luft som kinosal osv. også? Ja, dårlig luft trigger. Er aldri på kino men feks lang biltur, fly, lite lufting spesielt hvis vedfyring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. januar 2022 #24 Del Skrevet 17. januar 2022 Munnbind er fantastisk. Slipper ånden til folk med tannbørst-skrekk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BrittEkeberg Skrevet 17. januar 2022 #25 Del Skrevet 17. januar 2022 PallePalle skrev (14 minutter siden): Ja, dårlig luft trigger. Er aldri på kino men feks lang biltur, fly, lite lufting spesielt hvis vedfyring Det gjorde det på meg også. Det mer enn noe annet. Forstår deg så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 17. januar 2022 #26 Del Skrevet 17. januar 2022 Har vært påbudt innendørs her jeg bor siden høsten 2020, så ja, det gjør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nidarosen Skrevet 17. januar 2022 #27 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker det når jeg handler eller reiser med buss ol. Jeg har ikke noe tro på at det vil nødvendigvis stoppe smitten men det betyr ikke at jeg selv vil bli syk. Jeg bryr meg ikke hvor mildt det er, jeg hater bare generelt å være syk. Det og jeg jobber med eldre så hadde vært døden om jeg hadde smittet en av dem. Uansett syns jeg personlig ikke det er sååå ubehagelig med munnbind. Jeg har ikke da noe lungeproblemer så kan forstå de som sliter med pust osv. Jeg kjenner bare ubehag når jeg reiser i lengre tid. Blir mer kvalm hvis jeg har på munnbind men ellers er det ok. Henger heldigvis ikke så mye på kjøpesenter eller matbutikken at det rekker å bli ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 17. januar 2022 #28 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker munnbind på butikken, det hender man kommer nærmere folk enn man egentlig vil. Hadde jeg tatt kollektiv, hadde jeg brukt det der også. Og på steder der det er lett å komme nærmere folk enn 1 meter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chickimp Skrevet 17. januar 2022 #29 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) . Endret 10. juni 2022 av Chickimp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. januar 2022 #30 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker munnbind der det er anbefalt og påbudt. Jeg bruker det alltid på kollektivtransport og butikk. Om det virker vet jeg ikke, men munnbindet minner meg om å holde avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. januar 2022 #31 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja selvsagt , brukes uansett om jeg kan holde meteren eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 17. januar 2022 #32 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker munnbind på butikken og bussen. Og ved timer hos lege . Jeg ser frem til det blir slutt på munnbind. Det er dyrt og jeg reagerer på de. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 17. januar 2022 #33 Del Skrevet 17. januar 2022 Syns synd på små barn nå om dagen som er avhengig av å tolke ansiktsuttrykk, men nå ser de kanskje kun familien sin om de går i barnehage... Altså ansiktet gir mye informasjon ( kommunikativt) så det er jo trist om dette skulle blitt normalt evig.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 17. januar 2022 #34 Del Skrevet 17. januar 2022 BrittEkeberg skrev (8 timer siden): Ser alltid en del personer uten munnbind. Her jeg bor er det lite smitte, men det oppfordres til å bruke munnbind på butikker osv. Det oppfordres til å bruke munnbind hvis du ikke kan holde avstand. På bygda er det sjeldent en like stor utfordring å holde avstand som i byen, rett og slett fordi det er ca en kvadratkilometer per innbygger. På kollektivtrafikk bruker jeg munnbind, ellers har det ikke vært det store behovet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. januar 2022 #35 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja, det er påbudt så man må jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 17. januar 2022 #36 Del Skrevet 17. januar 2022 Bruker munnbind hvor det det er oppfordret/påbud man skal bruke det. Bor i en del av landet hvor det er veldig mye smitte for tiden. Så koster meg heller lite å bruke det + jeg gidder ikke gå inn på diskusjon om hvilken effekt det har eller ei. Jeg bruker det og har brukt det en del år (spesielt på offentlig transport) allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 17. januar 2022 #37 Del Skrevet 17. januar 2022 Nei. Jeg bruker aldri munnbind. Jeg er vaksinert og holder avstand. Det får holde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 17. januar 2022 #38 Del Skrevet 17. januar 2022 Ja jeg bruker munnbind og skal gjøre det så lenge denne corona dritten varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. januar 2022 #39 Del Skrevet 17. januar 2022 Peonjenta skrev (16 minutter siden): Ja, det er påbudt så man må jo. Det er vel bare påbudt om man ikke kan holde meteren? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 17. januar 2022 #40 Del Skrevet 17. januar 2022 Jeg bruker det og synes det er tankeløst og egoistisk som få av folk som ikke gidder å bruke. De kan få det på seg om ikke annet for å ikke vekke frykten og stress hos andre som må være i nærheten av egoistene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg