Juni15 Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 Er det noen som har floatet rett før termin? Har fått ett gavekort på floating, og vet ikke helt når jeg vil få tid til det etter mini er født. Tenkte det ville være avslappende å gjøre dette denne uken (har to uker igjen til termin), men leser at det kan være vanskelig å finne en god stilling så sent i graviditeten. Dog står det at det ikke er farlig. Så jeg er veldig i tvil om jeg skal eller vente.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Jeg gjorde det ca. 1 mnd før termin. For meg ble det ubehagelig å ligge på ryggen så jeg fant aldri helt roen. Forsøkte å ligge litt på siden men da var det vanskeligere å holde seg flytende. Ble ikke helt den avslappende opplevelsen jeg hadde tenkt. Anonymkode: 3e0c2...c3d
Juni15 Skrevet 17. januar 2022 Forfatter #3 Skrevet 17. januar 2022 Takk for svar, bestemte meg for å avlyse timen og heller håpe at babyen aksepterer å være alene med pappaen eller tante en times tid til våren/sommeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå