AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Del Skrevet 17. januar 2022 Liker å jobbe med henda, for tiden sliter jeg med depresjon og ønsker å ha noe å bruke kveldene på. Noen gode tips? Anonymkode: 4e046...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 Brodering, veldig avslappande. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 Strikking Hekling Nålefilting Hakking Brodering (aggressive broderier er in, sjekk ut gruppa med samme navn på Facebook!) Hardangersøm Akvarell Tegning Anonymkode: 31c3f...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 17. januar 2022 #4 Del Skrevet 17. januar 2022 Stemmer også for aggressive broderier! Det er sunt å le litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Del Skrevet 17. januar 2022 Hobbyer er så mangt gaming 😅 Møbelsnekring Lage miniatyrting - ex: plastelina lage keramikk - vaser, boller Begynne å sy/lage egne klær/putetrekk Lære å skreddersy - skreddersy klær som ikke passer Ikke akkurat en hobby, men å gå igjennom alle skuffer og skap for å kaste overflødige ting. Lære å lage ny mat (på kvelder, joda for neste dag, mealprepping om en liker slikt). Kan være all slags drikke (saft, sitronvann, brus, te, øl, vin osv.) Kanskje noe aktivt som yoga, tøyeøvelser, eller kanskje en liten kveldstur? Lese bøker/evt kanskje kjøpe en pensumbøker innenfor et tema som du er interessert i og studerer egen interesser? Er du interessert i psykologi, gå inn på psykologi profesjonsstudiet og finn ut hva slags bøker due bruker der for eksempel. Eller arkitektur/lover. Alt ettersom. Lage ting kan være alt mulig, har du potter til planter du ikke synes er fine lenger? google mal, lag ny tekstur på disse. Er det noe i hjemmet du kunne tenkt deg å forandre? Finn inspirasjon og sett i gang hjemmeprosjekter Våren nærmer seg og kan en begynne å forberede seg til dette? Lære å spille keyboard, annet instrument bildekollage Anonymkode: 92035...f2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Del Skrevet 17. januar 2022 hva med å skrive på Wikipedia? bare å velge noen tema du er mest interessert i, og begynt å skrive: Wikipedia:Ønskelisten – Wikipedia så lenge du husker å legge til passende eksterne lenker, kategorier, og så videre... Anonymkode: 35a8b...d11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Del Skrevet 17. januar 2022 Noe jeg syns ser litt gøy ut som jeg rett og slett bare aldri har gjort er å lage pynt og diverse øredobber og lignende med leire. Finnes my inspirasjon på nett. Generelt crafting virker ganske gøy. Sånn nålfelting syns jeg også så sykt kult ut en periode men bare glemte det etterhvert. Anonymkode: fe9e8...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Del Skrevet 17. januar 2022 Lego og strikking er mine «nå er jeg full av uro»-hobbyer. Anonymkode: cf1aa...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå