AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #1 Skrevet 17. januar 2022 En mann og en dame jeg kjenner litt jobber med mye av de samme tingene og har dratt på seminarer og overnattinger sammen mange ganger over tiår. Og de kommer godt overens. Begge er gift med barn. Jeg kjenner de ikke veldig godt, men kjæresten kjenner dem da han har vært på samme seminarene. La merke til at mannen liksom strøk henne opp og ned overarmen og på ryggen. De sitter tett og er mye alene. Han fleipa med at hun er «jobb kona» si. Har ikke sett utroskap, men tenker jo litt over det. De er begge veldig hyggelige, smarte og morsomme mennesker. Tenkte å spørre kjæresten om det. Han kommer også veldig godt overens med henne. Hadde dette vært greit om det var deres partner? Og høres det ut som om det kanskje er noe der? Altså, jeg har jo møtt kona til mannen før.. Anonymkode: f66f1...058 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Skrevet 17. januar 2022 Hva da «dette»? At de er gode venner og drar på jobbreiser sammen med jobben? Jeg er skikkelig lei av at alt mellom to personer av motsatt kjønn seksualiseres. Slutt å spekulere så veldig, TS, det du skriver om angår ikke deg og du vet åpenbart nesten ingenting. Synsing er lavmåls. Anonymkode: f6b93...7b6 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Jeg er kvinne og har en kvinnelig kollega som tar ting opp av baklomma mi i blant. Vi er begge heterofile og har samboer og barn. Vi kaller hverandre for jobb kona. Hva om disse to har et slikt vennskap som meg og min kollega. Er det bare ok om man er av samme kjønn? Kan være at man faktisk ikke har interesse av hverandre annet enn omsorg og godt vennskap. Anonymkode: e6365...b72 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Jeg er en fysisk person, sett meg sammen med en annen som er det så vil vi ta på hverandre om vi blir venner. Tenkte over det da første lockdown kom og jeg ble sittende isolert veldig lenge, hvor mye fysisk kontakt jeg faktisk egentlig har på jobben og at det var kanskje det jeg kjente mest savn etter. Stryking på overarm høres kanskje litt overkill ut selv for meg da, men nå har jeg ikke sett situasjonen, og folk er forskjellige. Bare sånn for å synse, så tror jeg ikke et par som faktisk har et hemmelig forhold vil sitte og direkte kjærtegne hverandre foran gud og hvermannsen, ville nå tenkt at om de først hadde hatt sex så ville de trappet ned på det der. Men det blir bare ren gjetning så klart. At folk er utro med kolleger på seminarer er jo heller intet nytt under solen så klart, det har jeg sett MYE av. Anonymkode: a9880...6c4
Jdz Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Du lan spekulere så mye du vil ts, men uansett om de bare er gode venner eller good fucking friends, så er det ikke noe du har noe med. Det angår ikke deg. 1
AprilLudgate Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 Jdz skrev (1 minutt siden): Du lan spekulere så mye du vil ts, men uansett om de bare er gode venner eller good fucking friends, så er det ikke noe du har noe med. Det angår ikke deg. Tja, jeg er tildels enig - men i jobbsammenheng så er faktisk ikke alt en privatsak. Om man er tett på hverandre er det alltid en grunn til det. Det å stryke på en kollega er virkelig ikke vanlig selv om man evt ligger sammen. 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Jeg skjønner det kanskje kan virke unormalt for deg, da jeg også er en person som ikke gjør slikt med venner, utenom kanskje mine aller nærmeste venninner nå og da. Det er bare ikke naturlig for meg, men det betyr jo selvfølgelig ikke at det ikke er det for andre. Har to kollegaer også som kommer veldig godt overens. Motsatt kjønn. Jeg og samboer (som også er kollega i samme bedrift men annet lokalet) begynte å lure litt, men vår kvinnelige kollega er i et godt og sunt forhold. Hun er veldig fysisk og blir veldig invistert i sine nærmeste venner uansett kjønn. Klemmer mye, bruker mye av fritiden med den nærmeste som da tilfeldigvis for tiden er en mannlig kollega. Hun har også bare brødre som muligens gjør en forskjell. Jeg har kun hadd søstre så det kan også hatt en i virkning på hvordan jeg er rundt mannfolk generelt. For meg og min samboer hadde slikt kanskje betydd mer enn bare en vennlig ting, men for henne var det bare vennlig og det var hun alltid veldig ærlig om. Jeg vet hun snakker sant, for hun er bare en slik person. Det faktum at typen hennes ikke reagerer og at hun generelt virker ekstrem glad i han sier jo også sitt. Hun nevner han hele tiden så det er jo aldri noe tvil om at hun er opptatt og ikke på sjekkern. Uansett er hun også veldig åpen om at noen av hennes aller beste venner har alltid vært menn i oppveksten osv, så dette er bare heøt naturlig. Men ja, jeg var også litt i tenkeboksen pga av det, med tanke på at hun hadde type og hun brukte mer tid på vennen enn typen (det skulle vise seg at typen hadde eksamensperiode så det var jo litt kleint at jeg satt der å tenkte det værste.) Uansett er det jo forskjellig hva folk mener og trenger. Har i vært fall lært å ikke blande meg. Jeg stoler på at voksne mennesker vet hva de gjør. Anonymkode: c1212...358
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 TS her For de som sier at jeg bryr meg om ting som ikke angår meg, det stemmer ikke i det hele tatt. Grunnen er at de drar meg og kjæresten med i det litt. Liksom «ikke se på oss, vi skal sitte her og kose på hverandre» mens vi sitter rett ved dem. De drar oss liksom inn i det. Men mulig dette ikke er så unormalt, hadde selv blitt ukomfortabel om jeg visste at typen lener hodet på skuldra og stryker en annen kvinne på skuldra. Og vet at de overnatter alene på samme sted. selvfølgelig blir det noe annet om noe har skjedd med henne og hun er lei seg, men det er ikke tilfelle her. Folk er jo forskjellige, men greit å vite at det er andre som mener det er normalt. De gjør det kun foran med og min kjæreste, ikke andre. Og kjæresten ville aldri sladret om det var noe mer mellom dem Anonymkode: f66f1...058 3
~ m a u d e ~ Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hadde dette vært greit om det var deres partner? Og høres det ut som om det kanskje er noe der? Altså, jeg har jo møtt kona til mannen før.. Anonymkode: f66f1...058 Absolutt ikke. Du er den normale her. Hadde dette vært mine venner hadde jeg ikke giddet å henge sammen med de. Hadde dette vært kjærestens venner hadde jeg regnet med at han tok affære. 3
miss summers Skrevet 17. januar 2022 #10 Skrevet 17. januar 2022 Bare rart. En av mine beste venner, som jeg har kjent siden vi var små barn, driver ikke å tar på meg slik (eller jeg han). Det ville vært merkelig.( Men det gjør jeg ikke med venninner heller.) Fikk diger bamseklem når moren min døde, men det fikk jeg av mange som står meg nær. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #12 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): En mann og en dame jeg kjenner litt jobber med mye av de samme tingene og har dratt på seminarer og overnattinger sammen mange ganger over tiår. Og de kommer godt overens. Begge er gift med barn. Jeg kjenner de ikke veldig godt, men kjæresten kjenner dem da han har vært på samme seminarene. La merke til at mannen liksom strøk henne opp og ned overarmen og på ryggen. De sitter tett og er mye alene. Han fleipa med at hun er «jobb kona» si. Har ikke sett utroskap, men tenker jo litt over det. De er begge veldig hyggelige, smarte og morsomme mennesker. Tenkte å spørre kjæresten om det. Han kommer også veldig godt overens med henne. Hadde dette vært greit om det var deres partner? Og høres det ut som om det kanskje er noe der? Altså, jeg har jo møtt kona til mannen før.. Anonymkode: f66f1...058 Skjønner ikke hvordan dette er noe som angår deg. Høres uansett bare ut som vennskap. Er da lov å bry seg om mennesker man har jobbet med i mange år, uten at det må være noe sexuelt. Anonymkode: cc5f9...c2e 1
MacadamiaNut Skrevet 18. januar 2022 #13 Skrevet 18. januar 2022 Jeg hadde ikke godtatt det om en kjæreste ble strøket på og klemt i hytt og gevær fra en annen dame - uansett relasjon, kollega eller venninne. Hvis noen hadde prøvd å stryke på meg eller klemme meg, hadde de fått høre det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå