Morten1 Skrevet 17. januar 2022 #21 Del Skrevet 17. januar 2022 Kommer noen kraftige vindkast her hvor jeg bor, kjenner huset nesten riste, men huset tåler det tydelighvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #22 Del Skrevet 17. januar 2022 Blåser helt sykt her! Bor på Sunnmøre..heldigvis ikke mista strømmen😌 Anonymkode: b944c...8e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 17. januar 2022 #23 Del Skrevet 17. januar 2022 Blåser veldig her. Ikke lett å få sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #24 Del Skrevet 17. januar 2022 Jepp, bor i Trondheim. Vinden holder meg våken. Blir en slitsom dag på jobb i morgen... Anonymkode: 26a68...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 17. januar 2022 #25 Del Skrevet 17. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Ojda 🙈 Du er jo midt oppi stormen du! Håper dere får ha strømmen i hele natt, og at det ikke blir noe mer skummelt blinking med lys. Og hva gjør man om wifien forsvinner 🤷🏼♀️ Får håpe 4G fortsatt er oppe å går. Er ikke lett å sove med sånn lyd, typisk at det også er mandag i morgen 🙈 blir nok en del trøtte trøndere på ukas første jobbdag 😅 ts Anonymkode: c7b51...e90 Bare strømmen er der i morgen så jeg har vann er jeg fornøyd✌ jeg studerer så får ikke sett forelesninger uten wifi. Blir sikkert ikke enkelt å sove, krysser fingrene for at det ikke har skjedd noe ille når jeg våkner igjen 😅 Endret 17. januar 2022 av Trish Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #26 Del Skrevet 17. januar 2022 Bor ved kysten i Østfold, her blåser det 11 m/s. Ganske vanlig rundt her. Hører det uler utenfor, men absolutt ikke veldig kraftig. Har vært borti 18-19 m/s, det var ganske heftig 😆 Anonymkode: e7f62...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 17. januar 2022 #27 Del Skrevet 17. januar 2022 Her blåste det vel omtrent orkan i kastene. I nabobyen blåste det opp i 46 i kastene. Og det haglet og snødde. Jeg hørte ikke torden,men vet det var andre som hørte det. Her var det kortvarig strømbrudd. Nå håper jeg det verste av uvær er over for en stund, jeg savner sol. Fra Gyda til orkan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #28 Del Skrevet 20. januar 2022 Vi er på samme nivå som vindskala her: Anonymkode: 1c82c...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2022 #29 Del Skrevet 23. januar 2022 nei, blåser nesten ikke i det hele tatt... Anonymkode: 9cc07...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #30 Del Skrevet 29. januar 2022 Ja nå blåser det godt i Bergen. Anonymkode: 778bd...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #31 Del Skrevet 29. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja nå blåser det godt i Bergen. Anonymkode: 778bd...066 Det gjør det på Hamar og. Anonymkode: ece64...c74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2022 #32 Del Skrevet 29. januar 2022 Takk for klemmen. Orkan her også, og huset vibrerer i de verste kastene. Mannen sover nede i kjelleren, men jeg er på soverommet. Tør ikke helt å ikke få det med om noe skulle skje. Håper det roer seg snart, slik at jeg får sove litt Anonymkode: 14cd4...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2022 #33 Del Skrevet 31. januar 2022 Et godt råd: Flytt ALDRI til Vestlandet og kysten oppover. Største tabben jeg har gjort, men en jobb skal man jo ha. Vinduene ser ikke ut og på plenen fant jeg ei takpanne. Takke meg til en tilværelse på Østlandet og dalstroka innafor. Dette er helt for jævlig og ikke kan vi glede oss til vi varme sommerkvelder heller. Kjenner hvor godt det gjør å sutre over ilandsproblemer. Anonymkode: 90053...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå