Gå til innhold

Møte tidligere sexpsrtnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hvor mange har du hatt sex med?

2. Hvor mange av dem har du møtt på samme dag i ettertid? (Typ møtte ff på butikken tilfelig, møtte eksmannen da han hentet ungene og møtte samboeren du har nå på samme dag)

Meg:

1. Hatt sex med 4 stykk

2. Møtt to på en dag. Innom å hentet noe hos exen og bor med kjæresten jeg har nå.

Anonymkode: cab74...178

Videoannonse
Annonse
Skrevet

M31 

1) Har hatt sex med rundt 100, definitivt under 120. Noen har gått i glemmeboka pga. alkohol...

2) Vil si at halvparten er fra stedet jeg kommet fra, et lite tettsted med 1000 innbyggere i kommunen. Møter alltid på noen jeg har vært sammen med. På butikken, lokale puben, kino, fester, osv. Har ganske chill forhold til sex, og folka jeg har sex med, så blir ikke flau eller noe slikt.

Anonymkode: d557c...29a

Skrevet

1. Har hatt en del sex, men sjelden sånn vilt fremmede. Kanskje mest sånn venners venner, eller noen jeg kjente fra før.

2. Litt vennskap ble det jo, for vi treftes flere ganger. Vi ble ikke akkurat uvenner, for vi smiler til hverandre hver gang vi møtes. En gang satt jeg og drakk kaffe sammen med 4 av de, og jeg er sikker på at alle visste om hverandre. Venninner prater sammen har jeg lært🤭

Samme her, ca 2000 innbyggere, ingen flauhet, bare gjenstridig morro og gøy.. og en del av oppveksten..

Skrevet
Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

1. Har hatt en del sex, men sjelden sånn vilt fremmede. Kanskje mest sånn venners venner, eller noen jeg kjente fra før.

2. Litt vennskap ble det jo, for vi treftes flere ganger. Vi ble ikke akkurat uvenner, for vi smiler til hverandre hver gang vi møtes. En gang satt jeg og drakk kaffe sammen med 4 av de, og jeg er sikker på at alle visste om hverandre. Venninner prater sammen har jeg lært🤭

Samme her, ca 2000 innbyggere, ingen flauhet, bare gjenstridig morro og gøy.. og en del av oppveksten..

Og det er grunnen til at jeg faen ikke turte å date på det lille stedet jeg vokste opp hadde en kar som ble gjort narr av for noe han ikke kunne noe for og jeg bare tenkte nope ikke faen.

Tror ikke jeg ble seksuelt erfaren før etter jeg forlot hjemstedet, siden jeg var livredd for baksnakkinga noe av det var direkte ondskapsfult men sikkert ikke noe problem for deg skjønner jeg.

Mitt råd er ikke under noen omstendigheter med mindre du er ekspert eller har en megapenis, burde du date noen på hjemstedet ditt for du kommer til å bli gjort narr av.

Best å unngå var ikke spesielt gøy for han som ble gjort narr av for å si det sånn

Anonymkode: 6864e...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...