Gå til innhold

Vi får ikke til kondom, hva gjør vi feil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg får rett og slett ikke til kondom. Vi bruker lang tid på å få den på (som er turn off for oss begge), og den glir halvveis av ila akten. En gang så så måtte jeg pirke den ut fra meg også. 

Etter å ha kjøpt alle de forskjellige typene som finnes på apoteket (typ 10 forskjellige), er vi på randen til å gi opp. 

Og vi skjønner ikke hva vi gjør feil. Og det er flaut, for vi begge er 30 år 😳

Vi presser tuppen slik at det ikke er luft i den, og drar den ned så langt vi klarer. Så har vi sex, men etter er par min så er den halvveis glidd av. 

Det er ikke noe feil med hans penis, den er litt over gjennomsnittet. Så her er det rett og slett bruker feil fra vår side. 

Hva gjør vi feil? Er det måten vi har sex på? Har litt røff sex. Han går ofte helt inn og helt ut. Er det derfor det skjer? Kan man bare ha rolig vanilje sex, hvor penisen aldri er helt utenfor, med kondom?😐 

ønsker helst seriøse svar (jada jada, er på et forum, men vi syntes dette er ganske flaut og vi vet ikke hvor vi skal få informasjon eller henvende oss). Vi har sett på videoer på YouTube, og vi gjør akkurat det samme som dem. 

Kan det være at han blir hardere under akten, og med det så sitter ikke kondomet lengst ned lenger, da han har blitt hardere. Og da er det min kropp (inngang), som drar kondomer litt og litt lenger ned?

Anonymkode: 70298...60c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaffatape for å holde den på plass? 

Ev. stifter? 

Anonymkode: f6990...599

• Liker 3
Skrevet

Det beste er vel at du setter inn en spiral , problem solved ! Da slipper dere å bruke kondom 

Anonymkode: 27408...96a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Gaffatape for å holde den på plass? 

Ev. stifter? 

Anonymkode: f6990...599

Ha ha …

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det beste er vel at du setter inn en spiral , problem solved ! Da slipper dere å bruke kondom 

Anonymkode: 27408...96a

Jeg bruker spiral, men pga celleprøve og kjedekatarr, ble jeg rådet til å vente med å ga ubeskyttet sex før om 2 uker..

ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker spiral, men pga celleprøve og kjedekatarr, ble jeg rådet til å vente med å ga ubeskyttet sex før om 2 uker..

ts

Så vent da! Herregud. 🙄

Anonymkode: 0212b...df1

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så vent da! Herregud. 🙄

Anonymkode: 0212b...df1

Ja, det er også et alternativ, men jeg syntes det blir for dumt å vente når vi vil ha sex, men ikke får til kondom når vi er 30 år…. Vi må jo gjøre noe feil. Derfor er å spørre her en måte å gjøre research på, i håp om at noen kan gi noen gode tips. Vi vil ikke gi opp helt enda og sette sex livet på vent 😊

ts

• Liker 3
Gjest Dustete
Skrevet

Har dere prøvd profil, thin, etc? Har dere stoppet midt i akten å sjekka om den er på vei å gli/rulle av? Man kan teste med å sette på penisring av noe slag ovenpå kondomen for å hindre problemet, samt også gi forandring, du nevnte røff sex så da burde ikke det være så skremmende idé, tenker jeg. Har kuken "blitt hardere" under omgangen så er det også anledning å sjekke om beskyttelsen sitter på plass, en annen ide er å ikke suge pikken før kondom går på, pass på at den er helt tørr på huden slik at gummien får nok frisjon å sitte fast på plass og ikke gli av.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, det er også et alternativ, men jeg syntes det blir for dumt å vente når vi vil ha sex, men ikke får til kondom når vi er 30 år…. Vi må jo gjøre noe feil. Derfor er å spørre her en måte å gjøre research på, i håp om at noen kan gi noen gode tips. Vi vil ikke gi opp helt enda og sette sex livet på vent 😊

ts

Sette livet på vent = to uker 🤣🤣🤣

Anonymkode: d4bb6...fc8

• Liker 5
Skrevet
Dustete skrev (3 minutter siden):

Har dere prøvd profil, thin, etc? Har dere stoppet midt i akten å sjekka om den er på vei å gli/rulle av? Man kan teste med å sette på penisring av noe slag ovenpå kondomen for å hindre problemet, samt også gi forandring, du nevnte røff sex så da burde ikke det være så skremmende idé, tenker jeg. Har kuken "blitt hardere" under omgangen så er det også anledning å sjekke om beskyttelsen sitter på plass, en annen ide er å ikke suge pikken før kondom går på, pass på at den er helt tørr på huden slik at gummien får nok frisjon å sitte fast på plass og ikke gli av.

har prøvd profil Thin ja 😕 

penisring skal vi prøve ut!

Han får en del pre cum, kan det være det som gjør at den glir av?? Det kommer så fort han er kåt. Vi kan tørke av dette før vi tar på kondomen, men vil det hjelpe om litt og litt precum kommer gjennom hele akten? 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sette livet på vent = to uker 🤣🤣🤣

Anonymkode: d4bb6...fc8

Sex livet på vent 🙈 Vi er nyforelska og det er mye knulling og å måtte vente i 2 uker nå hadde ikke vært noe særlig. Men hvorfor vente, det må jo finnes løsninger!😊

ts

• Liker 5
Gjest Dustete
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han får en del pre cum, kan det være det som gjør at den glir av?? Det kommer så fort han er kåt. Vi kan tørke av dette før vi tar på kondomen, men vil det hjelpe om litt og litt precum kommer gjennom hele akten? 

ts

Om det er mye precum hele tiden sikker på han ikke har noe? Hva er hans erfaring med kondom? Har han testet seg før dere ble nyforelsket? Jeg dømmer ikke, herregud hvem hakke hatt noe i sin tid. Men jo, det høres jo logiskt ut om det spres for my utifra penishodet inni selve kondomen, prøv å kanskje gå på kondomeriet eller andre sexpositive sjapper å hør om de har tips, kanskje de ha kondomer som er til for nettopp det, hvor precum ikke "renner nedover" kuken. Nå gjetter jeg bare men verdt et forsøk tenker jeg, ellers så tror jeg penisring løser det nok skal du se.

Skrevet
Dustete skrev (3 minutter siden):

Om det er mye precum hele tiden sikker på han ikke har noe? Hva er hans erfaring med kondom? Har han testet seg før dere ble nyforelsket? Jeg dømmer ikke, herregud hvem hakke hatt noe i sin tid. Men jo, det høres jo logiskt ut om det spres for my utifra penishodet inni selve kondomen, prøv å kanskje gå på kondomeriet eller andre sexpositive sjapper å hør om de har tips, kanskje de ha kondomer som er til for nettopp det, hvor precum ikke "renner nedover" kuken. Nå gjetter jeg bare men verdt et forsøk tenker jeg, ellers så tror jeg penisring løser det nok skal du se.

Jeg har testet meg nylig, og jeg hadde ingenting 😊 Så da er han fri også 😜 Hans erfaring med kondom er vell på 1 av de 5 andre han hadde sex med før meg? Om det er noen i dette forholdet som skulle dratt inn noe slikt, så er det meg!! 😂😂 Jeg har vært litt villere enn han… 

Det var et godt tips, skal finne en sånn sex sjappe og spørre 😄 og ellers likte jeg også penisring rådet veldig godt 😊

Ts

• Liker 1
Gjest Dustete
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har testet meg nylig, og jeg hadde ingenting 😊 Så da er han fri også 😜 Hans erfaring med kondom er vell på 1 av de 5 andre han hadde sex med før meg? Om det er noen i dette forholdet som skulle dratt inn noe slikt, så er det meg!! 😂😂 Jeg har vært litt villere enn han… 

Det var et godt tips, skal finne en sånn sex sjappe og spørre 😄 og ellers likte jeg også penisring rådet veldig godt 😊

Ts

Do it! Detta fikser dere lett. jeg har også dratt kondomen over ballene og hatt gode opplevelser med det, om det er lurt eller ikke, anes ikke, men sensasjonen og det der, det funka, forandring fryder etc.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

ts

Jeg får ganske mye precum, og mister det meste av følelse, når det begynner å gli inni kondomen, i stedet for utenpå. Det stopper som regel halvveis ned på skaftet,  og den har aldri glidd av,  av den grunn.  

Rull den ned så langt som mulig, og bruk litt glidemiddel i tillegg. Det er om å ha mindre friksjon utenpå enn inni.  Kondomer er dessuten ganske rimelig,  så bare stopp underveis, og bytt, når den begynner å skli. 

Et par uker med knoting bør dere tåle, men det kan jo komme perioder senere i livet også.  

Anonymkode: 27246...d13

Skrevet

Hva med å benytte et litt mindre kondom? Et passende kondom er ganske stramt, samtidig er et kondom veldig tøyelig så det skal godt gjøres at det faktisk er for lite.

Det å ta på et kondom er enkelt, klem på tuppen husk å tre den på rett vei, rull den nedover. Om den stopper før en kommer helt ned, bruk fingrene til å løfte den litt ut fra skaftetet og fortsett å rulle. Husk å få den helt ned! 

Precum er neppe problemet, er kondomet av rett størrelse og tatt på rett så er kondomer laget for å ikke skli av selv etter selve utløsningen. 

Om det å ta på kondomet er avtennende, så kan jo du ta det på ham?

Anonymkode: e35e9...d99

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Precum er neppe problemet, er kondomet av rett størrelse og tatt på rett så er kondomer laget for å ikke skli av selv etter selve utløsningen. 

Da har du ikke pult med en kondom halvfull av precum. Etter utløsningen, så skal du normalt gi deg med inn og ut, og problemet er ikke det samme. 

Anonymkode: 27246...d13

Skrevet

Bruker mye heller penis hylse/sleeve. De er mye mykere i materialet og føles mye mere behagelig på. Kjenner like mye friksjon som med kondom bare at det er mye deiligere. 

Sluttet med kondom etter vi hadde prøvd det en gang siden begge syns det var deiligere. Den gjør samme jobben som kondom i et forhold, men er ikke godkjent som prevensjonsmiddel.

Anonymkode: 989dd...84c

• Liker 1
Skrevet

Om den rulles helt fullstendig ned til rota, så langt det går, vil det bli en viss festeeffekt på det siste partiet, der tørr hud og tørr gummi møtes. Er ikke omkretsen på gummien for stor, skal det godt gjøres å ikke dra litt nytte av denne "effekten".

Dog; det første som falt meg inn etter startinnlegget, er at du kanskje har vacuum i musa? :vetikke:

Anonymkode: f335c...c51

Skrevet

Det at han er helt ute og går inn igjen kan være en av årsakene iallefall. Det er lurt å holde en hånd rundt skaftet/ kondomen om man gjør det. 

Anonymkode: a3340...71f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...