AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Jeg har hatt STOR flaks med hjemme eksamen i år, merker det er MYE jeg hadde glemt hvis eksamen formen var skole eksamen. Hvilken studieteknikk brukte dere før korona? (skole eksamen). Hvordan klarer dere å huske det meste/viktigste og hvordan angriper dere pensum? Anonymkode: 17dc5...835
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Ikke sikkert dette fungerer for alle, men tankekart er min «hemmelighet» Jeg lager først et tankekart for hvert tema, så komprimerer jeg mer og mer, helt til jeg sitter igjen med det aller viktigste og pugger på det. Rett før eksamen leser jeg så gjennom alle de første tankekartene jeg lagde, bare for å få en slags oversikt over alt. Anonymkode: 63f33...a56
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Tankekart her også. Funket utmerket da jeg studerte fra 2017-2020, men ikke sikkert det funker for alle. Anonymkode: 99eab...852
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Hjemme eksamen er vanskeligere mer drøfting og egene refleksjoner enn skole eksamen. Så ikke få helt panikk 😅 jeg pleier lage med en «regelbok» med oversikt over de viktigest tingene Anonymkode: 35988...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå