Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ligner helt på min kattepus...

så grusomt,men jeg vet at det finnes en del gærninger som er så redd for katter at de bare MÅ plage dem.. og gjerne ta livet av dem... La meg tippe at dette er gutter i femtenårsalder,... eller en nabo som er lei av at katten tisser i sandkassen til ungene deres...

Slemt, slemt slemt!!!! :kjempesinna: MÅ DE BRENNE!!!

Gjest Violetta
Skrevet

Om det er unger så er visstnok dyremishandling et tidlig tegn på at de blir voldelige mot mennesker også. Håper i så fall de får tatt tak i det tidligst mulig.

Skrevet

Lurer på hva som er galt med enkelte sånn at de får seg til å gjøre noe slikt...

Skrevet

Fy faen.. Hva er det som feiler folk?? Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre slikt :( Tragisk :(

Skrevet
Fy faen.. Hva er det som feiler folk?? Skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre slikt :( Tragisk :(

JA GRUSOM OG ALT DET DER+++++

Men er det ikke bare en katt? Hva med alle mennseker som lider i dette landet? Barn og\eller eldre?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Hadde katter gjort noe så snilt som bare å henge ofrene sine, ja da ;).

Gjest Violetta
Skrevet
Hadde katter gjort noe så snilt som bare å henge ofrene sine, ja da ;).

Katter følger sine instinkter, mennesker har evner til å tenke annerledes.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Katter følger sine instinkter, mennesker har evner til å tenke annerledes.

Men de fleste hadde brydd seg mindre om en krokodille ble halshugd.

Gjest Violetta
Skrevet
Men de fleste hadde brydd seg mindre om en krokodille ble halshugd.

Ja det tror jeg, men så er det jo veldig få som har krokodiller som kjæledyr da.

Skrevet (endret)

Fy faen! :frustrert:

Endret av Freckles
Skrevet

Violetta

Om det er unger så er visstnok dyremishandling et tidlig tegn på at de blir voldelige mot mennesker også. Håper i så fall de får tatt tak i det tidligst mulig.

-----------------------------------------------------------------------------------------------Så enin så enig.

Skrevet

Gjorde visst litt feil over, men meningen kom visst frem likevel. Uansett 100% avsky med de som gjør noe slikt. Har selv katter som familiemedlemmer og var glad da pus kom inn nettopp etter å ha lest dette.

Skrevet

Grusomt.. Noe av det samme skjedde her for et par år siden. Men de hadde hengt katten etter bakbeina, kasta stein på den og skyti på den med luftgevær.. og til slutt kutta av den hodet som de hadde stikki på en brøytepinne som stod ved siden av der katten hang... Helt jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...