Gjest utlogget for øyeblikket Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Noen som har opplevd at mensen nestne ikke kommer en måned på p-ringen? Pleier å ha ganske normal mens, men denne måneden er det nesten ingenting bare bittelitt. Jeg trenger ikke være bekymret for det vel? er litt bekymret likevel
Angelheart Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har ingen erfaring med P-ring, så kan ikke gi deg noe svar på akkurat det. Men jeg bruker selv P-stav (implantert hormonstav i armen) og har oppdaget at mensen har blitt vesentlig mye mindre etter at jeg begynte å bruke den. Det har også vært måneder nesten helt uten mens. Legen min sa at endel som brukte p-stav mistet mensen fullstendig. Tror kanskje det samme kan gjelde for P-ring da det inneholder så og si de samme virkemidlene.
Gjest Utlogget for øyeblikket Skrevet 19. oktober 2005 #3 Skrevet 19. oktober 2005 surret litt og skrev feil. p-plaster bruker jeg, ikke ring. Surrehue. Men begge de to tingene oppfører sge vel ganske likt i kroppen. Mne p-stav er det samme som p-sprøyte har jeg hørt, og det er jo litt annerledes en både p-rng og p-plaster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå