AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Hun har sagt at det bare er å ringe om jeg lurer på noe, og på forrige kontroll sa hun at jeg måtte kontakte henne på forhånd om jeg ville ta med samboeren min på kontroll, på grunn av koronarestriksjoner. Vet ikke om jeg har fått nummeret hennes, men det kan hende det står på helsekortet? Uansett så har jeg aldri forstått heelt om jeg skal ta kontakt med henne direkte, eller om jeg er nødt til å ringe til helsestasjonen? Er det kanskje sånn som på legekontoret hvor man kontakter resepsjonen for å be om at legen ringer opp igjen når vedkommende har tid? Anonymkode: 10c2e...1f7
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 Jeg har ringt henne direkte som hun spurte om, det er jobbtelefon. Evt sendt melding og bedt henne ringe. Anonymkode: 08df9...4b2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Min jordmor har bedt meg sende sms om det er noe, så kontakter hun meg tilbake når hun er ledig. Ba meg skrive navnet mitt + hva det gjelder. Tlfnr hennes har hun skrevet på helsekortet Fikk beskjed om å gjøre det heller enn å ringe resepsjonen på helsestasjonen. Anonymkode: 1c8d8...15c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Hvorfor sjekker du ikke helsekortet og ser om nummeret hennes står der? 🙄 Om det ikke står der, er det ikke innafor å søke henne opp på 1881 og ta kontakt med henne, nei. Anonymkode: 2c04b...5f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Send meld på helsenorge Anonymkode: 761f7...56d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor sjekker du ikke helsekortet og ser om nummeret hennes står der? 🙄 Om det ikke står der, er det ikke innafor å søke henne opp på 1881 og ta kontakt med henne, nei. Anonymkode: 2c04b...5f0 Tusen takk for tipset!! 🙄 Det hadde jeg aldri kommet på selv. Helsekortet lå i bilen, hadde ikke tenkt meg ut dit i går kveld. Anonymkode: 10c2e...1f7 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Gjøres nok litt forskjellig, virker det som. På helsestasjonen her skal man ringe til resepsjonen eller sende henvendelse på Helsenorge for ting som gjelder allerede oppsatte timer (endre, avlyse, gi beskjeder, spørre om praktiske spørsmål osv.) og ringe direkte (før kl. 16) eller sende sms (når som helst) til jordmor for andre ting. På helsestasjonen vi tilhørte før gikk alt gjennom resepsjonen med mindre det var noe spesifikt hvor det var avtalt på forhånd at resten skulle gå gjennom jordmor. ☺️ Anonymkode: d433d...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå