Marris75 Skrevet 19. oktober 2005 #1 Skrevet 19. oktober 2005 Jeg opplever ofte at jeg våkner av at jeg gjør mange rare ting. Det er helt sikkert noe jeg drømmer, men så våkner jeg alltid av at jeg gjør noe rart. Mannen min tror vel at det har klikket for meg mange ganger. Dette er ting jeg har gjort: *Dratt i hodet, armene, beina til mannen min. Tror jeg drømmer/innbiller meg at jeg har yngste guttungen i senga, og er redd for at han skal dette ut *Gått frem og tilbake foran senga og dukket. Husker at jeg trodde at noen skjøt på meg med laserstråler, og at jeg måtte dukke for ikke å bli truffet! *Satt i sengen og tok etter noe i løse lufta. Da husker jeg at jeg skulle ta tak i en strikk som jeg var redd for at skulle ryke! Det er forferdelig pinlig (selvom mannen min er blitt vant til det nå ). Så når jeg våkner så spør han hva jeg driver med og da legger jeg meg alltid ned for å sove igjen. Husker alltid hva jeg har gjort morgenen etter. Det er akkuratt som om jeg er våken når jeg gjør det, fordi jeg husker jo alt jeg gjør. Så man er vel kanskje i en sone mellom våken tilstand og i søvntilstand. Flere som opplever det samme?? Fryktelig mange gode historier å fortelle da. Ler så jeg griner når jeg tenker på det. :grine2:
Gjest porselen Skrevet 19. oktober 2005 #2 Skrevet 19. oktober 2005 Og mannen din får i allfall underholdning. Jeg er ganske så kjedelig om natten, ingen sære vaner eller uvaner. Men min datter er søvngjenger og gjør derfor en del rart natterstid, noe som gjør at mor kanskje ikke sover så godt. Må være litt på vakt så hun ikke finner på noe som gjør at hun skader seg. Hun husker derimot ingenting av det hun har foretatt seg når hun våkner om morgenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå