AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Jeg og kjæresten har vært sammen i fire år. Det siste året har kanskje vært liiiitt mer trøblete enn de forgående, jeg begynner å merke det på følelsene mine og mest av alt sexlysten. Den som tidligere har vært skyhøy, høyere enn hans, er nå helt fraværende. Jeg blir ikke tent i det hele tatt av kjæresten min, og synes det er skikkelig trist! Hvordan kan jeg jobbe med dette? Ikke snakket om det enda, skal ta det opp.. Vi har fortsatt sex, jeg må kanskje tvinges litt, kan ikke se for meg at han ikke merker det, han fortsetter nå uansett å peise på... Noen som har opplevd noe lignende? At man ikke lenger blir kåt på kjæresten sin? (blir det ikke så mye alene heller, sjelden jeg tar på meg selv, kontra flere ganger i uka før) Anonymkode: 20af6...11f 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #2 Skrevet 16. januar 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og kjæresten har vært sammen i fire år. Det siste året har kanskje vært liiiitt mer trøblete enn de forgående, jeg begynner å merke det på følelsene mine og mest av alt sexlysten. Den som tidligere har vært skyhøy, høyere enn hans, er nå helt fraværende. Jeg blir ikke tent i det hele tatt av kjæresten min, og synes det er skikkelig trist! Hvordan kan jeg jobbe med dette? Ikke snakket om det enda, skal ta det opp.. Vi har fortsatt sex, jeg må kanskje tvinges litt, kan ikke se for meg at han ikke merker det, han fortsetter nå uansett å peise på... Noen som har opplevd noe lignende? At man ikke lenger blir kåt på kjæresten sin? (blir det ikke så mye alene heller, sjelden jeg tar på meg selv, kontra flere ganger i uka før) Anonymkode: 20af6...11f Prater dere om sex og hva som tenner dere? Vet han hva du liker og hva som tenner deg? Kommunikasjon er viktig når det kommer til sex også. Anonymkode: d5374...fa1 1
Pippi Lotta Skrevet 17. januar 2022 #3 Skrevet 17. januar 2022 Du skader deg selv om du fortsetter slik som dette, du kan heller ikke gå ut i fra at han forstår hva du føler når du ikke sier noe. Du er nødt til å prate med han!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #4 Skrevet 17. januar 2022 Du kan ikke fortsette sånn her! du kommer til og ta skade av det. dump han fort som F. Anonymkode: 4e0c4...f57
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #5 Skrevet 17. januar 2022 Ja, jeg har opplevd det. Hvis jeg har følt manglende respekt fra ham, klarer jeg ikke å tenne på ham. Dere må ordne opp i det som er trøblete og begynne på flørte igjen. Anonymkode: c5bda...052 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #6 Skrevet 17. januar 2022 20 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg har opplevd det. Hvis jeg har følt manglende respekt fra ham, klarer jeg ikke å tenne på ham. Dere må ordne opp i det som er trøblete og begynne på flørte igjen. Anonymkode: c5bda...052 Sexlysten kan gå i bølgedaler, så som du sier viktig å begynne å flørte og få opp spenninga igjen. Mange måter å gjøre det på da Anonymkode: d5374...fa1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #7 Skrevet 17. januar 2022 Dette er vanlig etter noen års samliv, men det er nok oftest mannen som går lei av å ha sex med samme partner. Anonymkode: 180d7...1c8
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #8 Skrevet 17. januar 2022 Obligatorisk spørsmål: Bruker du hormonell prevensjon? Klassisk årsak til nedsatt sexlyst. Anonymkode: c015a...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #9 Skrevet 17. januar 2022 Opplevd det samme, men ingen årsak som har gjort det, egentlig. Bare slutta helt å ha libido i det hele tatt. Går ikke på prevensjon (lesbisk, så kan ikke bli gravid). Har sex 1-2 ganger i året. Henger meg på for å få tips til å få den tilbake! Anonymkode: 5c114...bff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå