Gå til innhold

Slette smykker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett mange fantastiske kjoler her inne, men undrer meg over tilbehøret enkelte velger - særlig mht smykker.

Synes det er trist å se en designerkjole forringes av perler i plast, simple smykker fra H&M eller lignende. Da er det bedre å ikke ha smykke!

Det er jo mulig å låne smykker av andre man kjenner dersom man ikke har noe passende selv, eller leie hos en gullsmed.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
eller leie hos en gullsmed.

Går dette an?!

Må nok si meg litt enig med deg. Tilbehøret er viktig. Både smykker og brudebukett er noe som også bør være gjennomtenkt ;)

Skrevet

Jeg er også enig! Jeg har aldri forstått hvorfor bruder absolutt "skal" velge små, enkle smykker til fantastiske flotte kjoler. Poenget må vel være å velge smykker og tilbehør som står til kjolene.. Noen kjoler krever større smykker, noen små, noen perler, noen stener, og noen kjoler er penest uten smykker. Dette gjelder både halssmykker og øredobber mener jeg.

Jeg aner ikke hva slags smykke jeg skal ha til min kjole enda, men jeg skal prøve ut mange smykker før jeg bestemmer meg!

Smykker, slør og sko, og sminke, er kjempeviktige for å sette prikken over i'en på riktig måte.

Det er spennende å velge da! Jeg skal få tilpasset kjolen min til skoene i dag! Hurra! :)

Skrevet

Det er ikke alle som kjøpe billige smykker. Jeg kjøpte et halskjede til 8000 som jeg falt fullstendig for, og den satte prikken over i en på bryllupsdagen. Den er verken liten eller enkel, den tar mye oppmerksomhet, men gud så gøy det var da mer enn 10 gjester spurte hovr jeg hadde kjøpt kjede.

Nå sier jeg ikke at alle skal bruke like mye på smykkene, men jeg er i hvertfall glad jeg gjorde det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...