AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Del Skrevet 16. januar 2022 Er det noen her som har arrangert, eller har deltatt i utdrikningslag i utlandet? Vil du i så fall dele litt detaljer? Hvor var dere? Hvor mange var dere? Hva gjorde dere? Hva kom prisen på? osv. Anonymkode: b4904...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #2 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det noen her som har arrangert, eller har deltatt i utdrikningslag i utlandet? Vil du i så fall dele litt detaljer? Hvor var dere? Hvor mange var dere? Hva gjorde dere? Hva kom prisen på? osv. Anonymkode: b4904...adb Jeg kan bare si at jeg hadde takket nei til å koste på meg reise, opphold, koronatest og alt det andre man må i forbindelse med utenlandstur. Et utdrikningslag skal ikke være dyrt. Anonymkode: 47133...948 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2022 #3 Del Skrevet 17. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kan bare si at jeg hadde takket nei til å koste på meg reise, opphold, koronatest og alt det andre man må i forbindelse med utenlandstur. Et utdrikningslag skal ikke være dyrt. Anonymkode: 47133...948 Bruden her har vennegjengen spredt rundt om kring i landet, så utdrikkingslaget vil innebære fly og to hotellovernattinger for flesteparten av de som blir invitert. Og når man da får billigere flybilletter, hotell osv. om vi legger utdrikkingslaget utenfor Norge, tenker jeg det er vinn-vinn. Og forhåpentligvis vil koronarestriksjonene roet seg til våren 2023, når dette skal skje. Anonymkode: b4904...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2022 #4 Del Skrevet 18. januar 2022 Var på utdrikkningslag i Latvia for noen år siden og det var kjempehyggelig! Det ble en stor suksess av et par årsaker: 1. Bruden var opprinnelig fra Latvia (kom til Norge da hun var 8 år) og hadde veldig mye familie der som hjalp til. 2: Forloveren var storesøsteren til bruden og altså godt gjent med både området og familien og venner derfra. 3: Forloveren var kjempeflink til å ordne med opplegget rundt. Vi var borte torsdag til fredag og alt (flyreiser, transport, hotell, middag og noe alkohol samt diverse opplegg hver dag) kom på 4000,- per pers og så ble det selvfølgelig litt som gikk med til shopping/lunch/egen alkohol, men totalt sikkert ikke mer enn 1000,- ekstra. Vi var 10 venninder som dro og vi hadde fått budsjett og ansvar for opplegg til forskjellige tider så det var en delt effort. Tror vi fikk ekstremt mye til en svært billig penge via familie/vennetjenester også. Fantastisk tur, men det var en 4-5 pers som ikke ønsket å bruke en slik sum på utdrikkningslag forståelig nok og som derfor ikke ble med. Angrer overhodet ikke på at jeg dro på det utdrikkningslaget, men jeg ser jo at det blir problematisk dersom dette er noe alle skal begyne med. Både tidsmessig, økonomisk og miljømessig så er det ikke heldig. Er det likevell brudens store ønske så kan jeg forstå det. Anonymkode: 2a9be...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2022 #5 Del Skrevet 24. januar 2022 Var i Amsterdam, var 5 stykker. Kom på turen kom på 4000 (vi 4 spanderte turen på den som skulle drikkes ut) det vi brukte der ned betalte den enkelte selv Anonymkode: b9778...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chagall Skrevet 24. januar 2022 #6 Del Skrevet 24. januar 2022 Ja. Budapest med 5 dagers fyllefest. Strippeklubb to dager på rad. Restauranter. Flyplassmat. Bra hotell. 8 mannfolk. Kom ikke under 20k per mann. Da er alt regnet med. Det var slitsomt og i en slik nesten panisk 'nå koser vi vårs a gutta' stemning konstant. Ingen tid til å spise rolig og ha en vettig samtale her eller der eller faktisk gjøre noe annet enn å drikke. Det var den første i vennegjengen som gifta seg. Tror ikke jeg blir med på lignende opplegg igjen. Typisk at man overdriver når førstemann skal gifte seg. Hun han er gift med er kjæreste nr 7 som han hadde. Og de er ikke kristne, men gift skulle de bli. Så hvorfor skulle vi andre med samboere og barn holde dagesvis av fest i utlandet for ham. Ekteskapet deres er jo helt irrelevant for oss andre. Et utdrikningslag er kanskje mer relevant der han 'forlater' en gruppe ungkarer og ikke blir å sees mer på byen eller vorspiel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå