Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å svare på uten å få det sjekket, men vil gjerne høre litt innspill likevel. 
På toalettet nå kom det en del slim, det var litt blod i det tror jeg. Rosa ish farge. Har murringer nederst i magen og korsryggen nå, og magen er ganske stram. Det gjør jo ikke vondt i den forstand, men mer ubehagelig om dere skjønner? :) Kan dette være starten på noe tro? 

Anonymkode: 6180e...331

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være starten på noe! Jeg fikk en blødning (men større vel og merke - måtte inn til sjekk) ca 48 timer før spontan vannavgang hjemme. Fikk høre at blødningen og murringene var modningsrier. 

Anonymkode: adde7...d34

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det kan være starten på noe! Jeg fikk en blødning (men større vel og merke - måtte inn til sjekk) ca 48 timer før spontan vannavgang hjemme. Fikk høre at blødningen og murringene var modningsrier. 

Anonymkode: adde7...d34

Okei. Ikke stor blødning her, så tenker jeg bare venter og ser før Jeg evt tar kontakt. :) 

Håper det er starten på noe! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Vanskelig å svare på uten å få det sjekket, men vil gjerne høre litt innspill likevel. 
På toalettet nå kom det en del slim, det var litt blod i det tror jeg. Rosa ish farge. Har murringer nederst i magen og korsryggen nå, og magen er ganske stram. Det gjør jo ikke vondt i den forstand, men mer ubehagelig om dere skjønner? :) Kan dette være starten på noe tro? 

Jepp høres ut som slimproppen.

Anonymkode: adc50...783

Skrevet

Det kan jo være! Ville observert for mer blod og ringt føden for en sjekk om det skulle komme mer.

Her merket jeg ingen tegn til fødsel før vannet plutselig gikk.

Anonymkode: 1907c...18d

Skrevet

Jeg ble veldig stram da fødselen startet. Men vannet gikk ikke før ungen var helt ute 😂

Anonymkode: dd151...88d

Skrevet

Er nok slimproppen. Høres ut som starten på min fødsel. Onsdag morgen gikk slimproppen, onsdag kveld hadde jeg murringer og torsdag bygde riene seg oppover utover dagen og hun ble født natt til fredag :)

Anonymkode: 20adf...403

Skrevet

Enig med de andre, høres ut som slimproppen. Meeen den kan gå lengr før fødsel, så er vel bare å følge med på om det går over i rier eller vannavgang :) lykke til!

Anonymkode: 91e00...aa0

Skrevet

Her gikk vannet aldri og det gjelder alle mine tre vaginale fødsler. Rier kom osv men slimproppen og vannet gikk aldri og fosterhinnen den måtte klippes opp etter at de måtte ta vannet når det var full fødsel. 😮 Solide greier.

Anonymkode: adc50...783

Skrevet

Da er det vel kanskje slimproppen da :) Håper jeg er litt moden, skal på sjekk imorgen for modning osv. Redd dem skal si at det er lang livmorhals og helt umoden😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...