AnonymBruker Skrevet 16. januar 2022 #1 Skrevet 16. januar 2022 Er 7+0 idag (8 uker), har egentlig hatt brekninger helt siden uka jeg skulle hatt mensen. Har også hatt hodepine om kvelden, med vondt bak øynene og når jeg bevegde øynene så var det ømt. Når jeg tok hcg forrige mandag var den på ca 13.000, da var jeg nettopp blitt 7 uker. For 4-5 dager siden begynte jeg å bli mer kvalm, men så har det gått bort siste dagene. Fortsatt litt kvalm men ikke like ille. Føler meg syk liksom, men føler meg ikke spesielt trøtt de siste ukene. Men om kvelden kan jeg føle meg litt sånm rar i kroppen, tenker det enten må være lavt blodsukker eller lavt blodtrykk. Føler synet mitt plutselig blir skurrete og jeg sovner våken, selvom jeg ikke føler meg trøtt. Noen som har vært borti lignende? Bekymrer meg ikke så mye for det, men det er så rar følelse å være gravid! Merkelig følelse inni kroppen, regner med de fleste kanskje kjenner litt på det da. Har TUL imorgen, så da får jeg se hvor mange og om det er liv i det hele tatt, men jeg regner med det pga symptomene. Har konstant ømme pupper, spesielt nipler, og også murringer i livmor fra tid til annen.. så det vokser iallefall! Har ikke grusom tissetrang heller, selvom den kanskje er litt oftere enn ellers, passer på å drikke mye vann og spiser relativt sunt! Noen som har opplevd denne sovnefølelsen i våken tilstand. Anonymkode: 14358...e1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå