Gå til innhold

Dere single menn - hvor finner jeg dere i det virkelige liv?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.1.2022 den 8.48):

Min drøm er å bli sjekket opp når jeg går tur. Synes ikke folk skal være redd for det. Spør et spørsmål… spør jeg tilbake er jeg interessert eller i hvert fall åpen for samtale. Er jeg ikke svarer jeg høflig, men kort tilbake. 

Bodde flere år i utlandet og ble sjekket opp i alle sammenhenger flere ganger til dagen. Er glad for at det ikke er sånn her, ble for mye. Men, av og til kunne vært hyggelig😊

Anonymkode: cbd2d...45e

Hvilket land?

Anonymkode: 7960c...f3d

Skrevet

Vel, som singel mann har eg prøvd tinder, match, sukker og møteplassen m.m uten hell. Har også prøvd utelivet uten å akkurat få det til. Har ikkje akkurat lagt skjul på at eg er singel, og er ganske synlig av meg, men likevel skal det vere vanskelig. Eg lurar på kvar eg kan finne single damer som har lyst å bli kjent, for dei er vanskelige å finne🙈

Kanskje det er fleire single menn der ute som ikkje viser igjen?

Det skal visstnok vete 1,4 mill single nordmenn i landet. Merkelig at det skal vere så vanskelig å finne nokon😅

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
neiernei skrev (På 16.1.2022 den 18.50):

Det er faktisk ikke greit.. Når jeg går en tur i skogen da gjøre jeg det for å få fred og nyte naturen. Jeg har ved et par anledninger blitt prøvd sjekket opp på tur men jeg sier godt ifra at jeg ikke er interessert. Det er veldig provoserende at menn holder på sånn.

Hjelp, er ikke rart mange single menn mister motet hvis det er sånne som deg de treffer på. 

Anonymkode: c085d...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...